Poll 1: Nieuwe Persoonlijke Bankomgeving

PamPam Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1061
Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

21 maart 2017, 16:41

Aangezien jullie degene zijn die bankieren via de Persoonlijke Bankomgeving, willen we jullie laten meedenken over het gebruik hiervan.

In de 'oude' bankomgeving was er 1 overzicht met alle geplande en periodieke overboekingen van alle rekeningen. In de nieuwe bankomgeving hebben we de weergave veranderd waarbij de geplande en periodieke overboekingen per rekening zichtbaar zijn. Wat vind jij handiger? Stem hieronder via de poll.

Heb je de nieuwe bankomgeving nog niet getest? Dit kan via Knab Lab.

Geplande en periodieke overboekingen terug naar 1 pagina.

Webcare Moderator bij Knab
  • tonk44

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 526
    Allrounder

Allrounder

21 maart 2017, 18:08

@PAM: Ik kan je omschrijving van "oude" en "nieuwe" omgeving als zodanig niet terugvinden. Het komt bij mij over dat je oud en nieuw verwisseld hebt.
    OUD – aparte menu’s – verschillende pagina’s (onderste deel van pagina)
    Bij keuze BETALEN zijn er Submenu’s, allemaal aparte pagina's w.o.
    GEPLANDE OVERBOEKINGEN
    STATUS VAN MIJN OPDRACHTEN
    GEWEIGERDE OPDRACHTEN
    GEPLANDE INCASSO’S EN INCASSOMACHTIGINGEN
    Bij GEPLANDE OVERBOEKINGEN als STATUS VAN MIJN OPDRACHTEN te vinden:
    Tab “Status betalingen”
    Naar andere rekeningen
    Toekomstige overboekingen
    Periodieke overboekingen
    Tab “Tussen eigen rekeningen
    Toekomstige overboekingen
    Periodieke overboekingen
    enz. enz.

NIEUWE OMGEVING
    HOME = Overzicht
    Snel naar …
    Geplande Overboekingen > Bij- en Afschrijvingen
    Op één pagina met 3 tabs
    Bij en Af – Geplande Overboekingen (alle varianten) - Geweigerd

Tab “Gepland” alles op één pagina (scrollen voor meer) - alles in één overzicht
    Periodieke overboekingen
    Eenmalige overboekingen
    Periodieke overboekingen tussen eigen rekeningen
    Eenmalige overboekingen tussen eigen rekeningen
    Incasso's
    Digitale (Incasso) machtigingen

Ik heb 1 betaalrekening en kan niet vergelijken met een situatie met meerdere betaalrekeningen.

Voor mij is met de nieuwe situatie beduidend beter overzicht te hebben
    m.vr.gr. Ton
  • PamPam Auteur

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

23 maart 2017, 16:31

@Tonk44:

Beste Ton,

Ik snap bij jou de verwarring, aangezien je maar 1 betaalrekening hebt. In de oude omgeving staan de geplande- en periodieke overboekingen van alle rekeningen op 1 pagina (1 pagina voor intern, 1 pagina voor extern). In de nieuwe omgeving heeft elke rekening zijn eigen geplande/periodieke overboekingen pagina. Deze poll staat dus los van menu items en andere links.

Maar goed om te horen dat je de nieuwe situatie overzichtelijker vindt.

Groet, Pam
  • tonk44

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 526
    Allrounder

Allrounder

23 maart 2017, 17:33

Beste PAM, alleen op een duidelijke vraag krijg je een duidelijk antwoord. Voor een Poll waarin in de regel slechts een keuze gemaakt moet worden uit een aantal voorgestelde antwoorden is dat essentieel voor dr betrouwbaarheid van de uitkomst. Ik stel voor dat je de poll vraagstelling corrigeert of deze poll sluit en een nieuwe start.
    m.vr.gr. Ton
  • Ferry

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ferry heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 6

10 april 2017, 19:56

Ik heb geantwoord naar 1 pagina, maar biedt gewoon de optie om eventueel op van en naar rekening te filteren bijvoorbeeld, en misschien ook wel bedrag zelfs. Dan heb je het beste van beide werelden. Ik kan me voorstellen dat als je veel periodieke overboekingen doet dit wel zo prettig is.
  • PamPam Auteur

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

11 april 2017, 15:40

Ferry schreef:

Ik heb geantwoord naar 1 pagina, maar biedt gewoon de optie om eventueel op van en naar rekening te filteren bijvoorbeeld, en misschien ook wel bedrag zelfs. Dan heb je het beste van beide werelden. Ik kan me voorstellen dat als je veel periodieke overboekingen doet dit wel zo prettig is.

@ Ferry:

Dank voor je input, we nemen het mee bij de beoordeling van de eventuele wijziging.
  • fundamenticsbv

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten fundamenticsbv heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

25 april 2017, 20:18

De nieuwe omgeving is aanmerkelijk langzamer met laden dan de oude omgeving. Soms duurt het wel 4 seconden voordat een scherm geladen is. Dat is best wel irritant....
  • PamPam Auteur

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

26 april 2017, 15:08

fundamenticsbv schreef:

De nieuwe omgeving is aanmerkelijk langzamer met laden dan de oude omgeving. Soms duurt het wel 4 seconden voordat een scherm geladen is. Dat is best wel irritant....

Goedemiddag! Dat is zeker niet de bedoeling, wel weten we dat Persoonlijk Archief bijvoorbeeld wel een stuk langzamer is. Hiervoor staat ook een verbetering op de planning. Zijn er specifieke pagina's die veel langzamer zijn?

Groet Pam
  • PamPam Auteur

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

2 juni 2017, 14:58

Hi All,

Bedankt voor jullie feedback. De stelling was: Geplande en periodieke overboekingen terug naar 1 pagina. Meeste stemmen zijn geworden: JA.

We willen dit gaan ontwikkelen, alleen zal het niet op korte termijn zijn. Dit omdat er heel veel andere punten zijn die we eerst willen optimaliseren. Blijf op de hoogte via de community.

Groet, Pam

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie