Particuliere Boekhoudkoppeling

Egbertdebeste Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Egbertdebeste heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

12 oktober 2017, 17:59

Ik zou het ENOOOOORRRRRRRMMMMMMMM fijn vinden als ook priverekeningen gekoppeld kunnen worden aan Informer.

Mijn eerste vraag is: kunnen jullie dit ook realiseren.

Mijn tweede vraag is: als het antwoord nee is, waarom dat niet?

Ik wil hier prima voor betalen, het scheelt mij namelijk enorm veel typewerk elke maand!!!

Alvast bedankt
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 522
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

16 oktober 2017, 10:47

Hi Egbert, bedankt voor je enthousiaste berichtje! Ik vind het enoooooorm jammer om te zeggen, maar een particuliere boekhoudkoppeling is momenteel niet te realiseren. Dit heeft te maken met ons systeem die enkel gebouwd is op een koppeling via een zakelijke rekening. Heb je voor jouw administratie al eens gebruik gemaakt van het Digitaal Kasboek/Dashboard?
    Webcare Moderator bij Knab
  • Egbertdebeste Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Egbertdebeste heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

16 oktober 2017, 11:16

Hi Lisa, dat heb ik niet. De reden waarom ik dit vraag is als volgt. Voor het aanvragen van een zakelijk rekeningnummer heb je een KVK nodig. Twee ondernemingen van mij hebben geen KVK registratie. Wel een BTW nummer. Hier heb ik in het verleden al eens naar geïnformeerd. Wellicht dat jullie mij hierin nog tegemoet kunnen komen???.

De reden dat ik geen gebruik maak van jullie systeem heeft te maken dat ik BTW plichtig ben en dus een gehele boekhouding er op na houdt met grootboeknummers e.d. zonder kvk nummer.

Can you help me???? Please!!!!!

M.v.g. Egbert
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 522
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

16 oktober 2017, 15:24

Helaas kan ik je echt niet helpen Egbert. Je kan er wel voor kiezen om jouw twee ondernemingen alsnog bij de KvK in te schrijven en vervolgens een zakelijke rekening te openen. Je kan dan ook gewoon gebruik maken van de zakelijke boekhoudkoppelingen :-)
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie