Overzicht van te verwachten bij- en afschrijvingen

BernardEshuis Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten BernardEshuis heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

10 maart 2019, 14:29

Bij de ING krijg je een overzicht van welke af - en bijschrijvingen je kunt verwachten. Dit is echt heel erg handig en ik zou het dan ook graag ook voor de Knab rekeningen willen hebben.
  • tonk44

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 526
    Allrounder

Allrounder

11 maart 2019, 19:03

Is bij de jongste update van de iPhone app gerealiseerd. Het vreemde hierbij is dat je eerst via het menu naar "Opdrachten" moet gaan waarna je in het overzicht van betaalrekeningen de toekomstige posten in het grijs kunt zien.
    Waarom ze niet direct verschijnen is me onduidelijk.
    m.vr.gr. Ton
  • BernardEshuis Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten BernardEshuis heeft ontvangen van andere leden.

12 maart 2019, 15:27

Nadat ik dit topic gepost had, zag ik op de android app on één keer de optei "vooruitkijken"staan. Dit lijkt er wel een beetje op, maar bij mij worden alleen geplande overschrijvingen en wat incasso's getoond. Bij de ING wordt een voorspelling gedaan op basis van alle eerdere transacties.. Dit geeft een veel beter inzicht.
  • tonk44

Allrounder

Allrounder

12 maart 2019, 15:38

Ik ken de ING benadering niet. Met jouw uitleg noem ik dat een prognose tonen. Bankieren moet, vind ik, concrete cijfers tonen. Als er geen incasso's of overschrijvingen bij de bank binnen zijn kunnen deze ook niet getoond worden.
    m.vr.gr. Ton
  • BernardEshuis Auteur

12 maart 2019, 17:34

Tja, zo heeft iedereen zijn voorkeuen. Ik vind het juist handig. Daarbij biedt de ING -app de mogelijkheid om alleen de "zekere"transacties weer te geven.
  • tonk44

Allrounder

Allrounder

12 maart 2019, 17:44

Waarom ben je dan overgestapt :)
    m.vr.gr. Ton
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1061
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

20 maart 2019, 11:02

BernardEshuis schreef:

Nadat ik dit topic gepost had, zag ik op de android app on één keer de optei "vooruitkijken"staan. Dit lijkt er wel een beetje op, maar bij mij worden alleen geplande overschrijvingen en wat incasso's getoond. Bij de ING wordt een voorspelling gedaan op basis van alle eerdere transacties.. Dit geeft een veel beter inzicht.

We zijn er inderdaad nog mee bezig voor Android met de laatste optimalisatie aan deze functie. Komt er spoedig aan!
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie