Ondersteuning iPhone X in Knab App

michaelfacey Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten michaelfacey heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

7 januari 2018, 09:26

Sinds kort ben in de tevreden eigenaar van een iPhone X. Helaas blijkt de knab app de nieuwe resolutie en face id nog niet te ondersteunen. Wat zijn de plannen om de app te updaten voor deze ondersteuning?

NB: ik kan uiteraard wel met face id inloggen maar de knab app denkt nog dat het met touch id gaat.

Reacties (1)

• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 481
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

8 januari 2018, 10:11

Hoi Michaelfacey!
    michaelfacey schreef:

Helaas blijkt de knab app de nieuwe resolutie en face id nog niet te ondersteunen. Wat zijn de plannen om de app te updaten voor deze ondersteuning?

Zoals je aangaf is inloggen met Face ID inderdaad al mogelijk, maar is de nieuwe resolutie nog niet doorgevoerd. Ik heb geen exacte tijdlijn waarbij de nieuwe resolutie ook te downloaden is, maar ik heb al wel mijn collega's zien sleutelen aan een versie die geoptimaliseerd is voor de iPhone X. Nu de kerstperiode voorbij is verwacht ik dat het niet meer maanden zal duren voordat deze versie beschikbaar komt in de app store, maar dat het een kwestie is van weken.

Groet, David
    Community Manager

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie