Meldingen, push berichten

AlexA Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten AlexA heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

2 maart 2018, 10:13

Twee tips / 'like-to-haves' met betrekking tot meldingen en push berichten:
1. Nu is het nog zo dat een melding van een bijschrijving in de loop van de volgende nacht verstuurd wordt. Zou fijn zijn (en zeker niet technisch onmogelijk lijkt me) om direct een bericht bij een bijschrijving te ontvangen.
2. Om berichten en meldingen te verwijderen moet je nu de melding aanklikken, verwijderen aanklikken en vervolgens "ik weet het zeker" aanklikken. Zou makkelijk zijn om in de lijst van berichten die berichten aan te klikken die je weg wilt gooien en deze direct allemaal te verwijderen. Dus zonder 3 keer te klikken voor elk afzonderlijk bericht.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 383
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

2 maart 2018, 12:21

Hoi Alexa!

Dank je wel voor de suggesties! We gaan ze voorleggen aan onze collega's. Wanneer we bericht hebben dan laten we het weten. :)

Groet, David
    Community Manager
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 919
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

13 maart 2018, 19:17

@Alexa, op dit moment zijn er nog geen concrete plannen voor. Maar we gaan hier zeker aan proberen te werken. Ik verwacht het helaas niet op korte termijn, omdat er heel veel andere functionaliteiten zijn waar meer prioriteit voor is. Ik ben heel benieuwd of meer klanten dit graag zien! Dus we houden het topic zeker in de gaten.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • rdbandstra

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten rdbandstra heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

12 mei 2018, 13:05

Yes, ik zou deze functionaliteit ook graag zien!!

Om nog even specifiek te zijn:
    - direct een push-bericht bij een bijschrijving van een in te stellen 'vanaf'-bedrag. (dus bijvoorbeeld: Push bericht bij alle bijschrijvingen vanaf € 1000,00.

Waarom is dit handig? Als ondernemer is het prettig om direct te weten als een factuur betaald is, zeker als het gaat om wat grotere bedragen.

Verder superfijne app - keep up the good work!

Cheers,
    Ruben

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie