Meldingen in Knab App

oohh Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten oohh heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 109
Allrounder

Allrounder

19 december 2018, 22:07

Als je via je browser naar de persoonlijke omgeving van Knab gaat, zie je af en toe mededelingen verschijnen. Bijvoorbeeld dat er tijdens de feestdagen geen betalingsverkeer is. Maar als je weinig tot nooit inlogt via de browser, dan zie je dit soort meldingen nooit. In de app worden deze meldingen namelijk niet weergegeven. Is het een idee om deze ook in de app te laten zien?

1 Bijlage

• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 538
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

20 december 2018, 14:13

Hoi oohh! Dat zijn we ook absoluut van plan! :)

Ik heb begrepen dat dit vanaf morgen in de loop van de dag in de app verschijnt. Dit doen we zo laat omdat we geen functie kunnen aanbieden waarbij je een toon-niet-opnieuw kunt aanvinken. We proberen daarmee de "last" die sommige mensen van deze melding ervaren te beperken.

Groet, David
    Community Manager
  • oohh Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten oohh heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 109
    Allrounder

Allrounder

26 december 2018, 12:39

David schreef:

Hoi oohh! Dat zijn we ook absoluut van plan! :)

Ik heb begrepen dat dit vanaf morgen in de loop van de dag in de app verschijnt. Dit doen we zo laat omdat we geen functie kunnen aanbieden waarbij je een toon-niet-opnieuw kunt aanvinken. We proberen daarmee de "last" die sommige mensen van deze melding ervaren te beperken.

Groet, David

Ah top. Ik heb nog niks voorbij zien komen, maar ben benieuwd hoe het er uit ziet. Lekker bezig :)

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie