Kasboek exporteren

EdwinKort Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten EdwinKort heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 6

23 december 2017, 22:01

Op zich is de kasboek een hele mooie uitbreiding. Helaas merk ik dat ik steeds uitgelogd wordt, en dan weer opnieuw kan gaan beginnen. Zou graag willen dat er de mogelijkheid was om het kasboek (of bank-gegevens) te exporteren, zodat ik deze in mijn eigen off-line programma kan bijhouden. Lijkt me ook ruimte op de server(s) te besparen.
Ambassadeur St. Gebruikers Assistentiehonden

Reacties (1)

• Oskar BarendseOskar Barendse

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Oskar Barendse heeft ontvangen van andere leden.

Financieel Planner Reacties: 16
    Allrounder

Allrounder

3 januari 2018, 17:30

EdwinKort schreef:

Op zich is de kasboek een hele mooie uitbreiding. Helaas merk ik dat ik steeds uitgelogd wordt, en dan weer opnieuw kan gaan beginnen. Zou graag willen dat er de mogelijkheid was om het kasboek (of bank-gegevens) te exporteren, zodat ik deze in mijn eigen off-line programma kan bijhouden. Lijkt me ook ruimte op de server(s) te besparen.

Beste Edwin, dank voor je bericht. Je kan jouw transacties altijd downloaden in de (gesloten) bankomgeving via 'Betalen' en dan bij 'Bij- en afschrijvingen' kiezen voor 'zoeken en downloaden'.
    Voor het uitloggen wil ik je vragen om even een persoonlijk bericht te sturen met je telefoonnummer zodat ik hier beter naar kan (laten) kijken want dat mag natuurlijk niet gebeuren!
    Product Manager Financiële Planning bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie