iDeal-betaling iOS app: bevestiging in dezelfde browser

Tags:

underwater Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten underwater heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

26 mei 2018, 18:28

Als ik op mijn iPhone een iDEAL-betaling opstart in de Knab-app via Google Chrome, dan opent de bevestigingspagina vanuit de Knab-app vervolgens in Safari. Dat zorgt soms voor problemen, omdat een bevestigingspagina bijvoorbeeld door een webshop alleen getoond wordt als je ingelogd bent. Nu gebruik in Google Chrome vaak als browser, daarin ben ik ingelogd bij de webshop waar ik een bestelling plaats, alleen probeert Knab na de betaling dus de bevestigingspagina in Safari te openen. Dat lukt dan niet. Het is als eens gebeurd (bij Coolblue) dat daardoor aan hun zijde een bestelling te laat verwerkt werd en ik pas een dag later mijn bestelling in huis had.

ABN Amro heeft het anders geregeld: als je een iDEAL-betaling opstart in Google Chrome, dan wordt de bevestigingspagina vanuit hun app ook geopend in Google Chrome. Graag zou ik bij Knab hetzelfde zien :)

Reacties (1)

• PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1081
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

28 mei 2018, 12:19

underwater schreef:

Als ik op mijn iPhone een iDEAL-betaling opstart in de Knab-app via Google Chrome, dan opent de bevestigingspagina vanuit de Knab-app vervolgens in Safari. Dat zorgt soms voor problemen, omdat een bevestigingspagina bijvoorbeeld door een webshop alleen getoond wordt als je ingelogd bent. Nu gebruik in Google Chrome vaak als browser, daarin ben ik ingelogd bij de webshop waar ik een bestelling plaats, alleen probeert Knab na de betaling dus de bevestigingspagina in Safari te openen. Dat lukt dan niet. Het is als eens gebeurd (bij Coolblue) dat daardoor aan hun zijde een bestelling te laat verwerkt werd en ik pas een dag later mijn bestelling in huis had.

ABN Amro heeft het anders geregeld: als je een iDEAL-betaling opstart in Google Chrome, dan wordt de bevestigingspagina vanuit hun app ook geopend in Google Chrome. Graag zou ik bij Knab hetzelfde zien :)

Hi underwater :)

Bedankt voor je melding hiervan. We zullen dit probleem even moeten uitzoeken en kijken of we dit kunnen oplossen. Zou je het volgende willen doen:

Een e-mail sturen naar service@knab.nl (vanuit jouw e-mail adres dat bij ons geregistreerd staat) óf een chat via de Knab App starten.

Daarbij graag de volgende details melden:

- Probleem
    - Type telefoon
    - IOS versie
    - Datum en tijdstip van de fout
    - Liefst een screenshot van de fout (als mogelijk)

Via de community kan ik dit niet uitzoeken omdat dit niet aan jouw Knab account gekoppeld is. Dus als je een e-mail of chat via de App start, dan kunnen we hier werk van maken :)

Alvast bedankt voor de moeite! En nog een mooie zonnige dag gewenst :D

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie