Digitaal kasboek tabblad inkomsten en uitgaven: selectiebox mogelijkheden.

uphoff1 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten uphoff1 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 9

15 januari 2019, 16:40

Digitaal kasboek tabblad inkomsten en uitgaven. Wat onhandig: in de selctbox rechts kan je niet op Lopende maand of Huidig jaar selecteren. Dat kan wel via de schuifknop, maar de eenmaal gekozen stand verdwijnt nadat je uitgelogd bent. Kan dat niet aangepast / uitgebreid worden?
  • Oskar BarendseOskar Barendse

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Oskar Barendse heeft ontvangen van andere leden.

Financieel Planner van Knab Reacties: 32
    Allrounder

Allrounder

17 januari 2019, 10:19

uphoff1 schreef:

Digitaal kasboek tabblad inkomsten en uitgaven. Wat onhandig: in de selctbox rechts kan je niet op Lopende maand of Huidig jaar selecteren. Dat kan wel via de schuifknop, maar de eenmaal gekozen stand verdwijnt nadat je uitgelogd bent. Kan dat niet aangepast / uitgebreid worden?

Beste Uphoff1, dank voor jouw input. Ik vind het een terechte en goede verbetering. Ik ga onderzoeken of we dit snel en eenvoudig zouden kunnen toevoegen. Ik kom hier op korte termijn op terug. Groet, Oskar Barendse
    Product Manager Financiële Planning bij Knab

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Oskar Barendse heeft ontvangen van andere leden.

Allrounder

Allrounder

22 januari 2019, 13:36

Oskar Barendse schreef:

uphoff1 schreef:

Beste Uphoff1, dank voor jouw input. Ik vind het een terechte en goede verbetering. Ik ga onderzoeken of we dit snel en eenvoudig zouden kunnen toevoegen. Ik kom hier op korte termijn op terug. Groet, Oskar Barendse

Beste Uphoff1, technisch kan jouw wens om de periodes uit te breiden (redelijk) eenvoudig worden aangepast. Dat gaan we de komende maand oppakken. We bekijken dan ook of de gekozen stand de standaard periode kan zijn als je uitlogd/inlogd. Het kan zijn dat dit een grotere impact heeft en dat deze niet (zo snel) kan worden opgepakt. Ik vertrouw erop je hiermee voorlopig voldoende geïnformeerd te hebben. Groet, Oskar
  • uphoff1 Auteur

28 januari 2019, 12:30

Mooi! Misschien is het een eenvoudiger om de standaard instelling bij het openen de lopende maand te nemen.
    Succes met het aanpassen
  • uphoff1 Auteur

21 maart 2019, 10:52

Beste Oskar, "komende maand" heeft jammer genoeg er nog steeds niet toe geleid dat e.e.a. geïmplementeerd is.
    Zo moeilijk kan het toch niet zijn om mijn suggestie toe te passen?

Allrounder

Allrounder

26 maart 2019, 19:02

uphoff1 schreef:

Beste Oskar, "komende maand" heeft jammer genoeg er nog steeds niet toe geleid dat e.e.a. geïmplementeerd is.
    Zo moeilijk kan het toch niet zijn om mijn suggestie toe te passen?

Beste Uphoff1, inderdaad is jouw wens mede opgepakt omdat ik de voordelen ervan inzie en de inspanningen beperkt waren. Op onze test-omgeving werkt het. Maar omdat deze aanpassing samen met de restyle van het Financieel Plan staat gepland duurt het langer dan ik zou willen. De aanpassingen aan het Financieel Plan leveren helaas meer werk op maar ik hoop dat je begin april ook jouw wens kan gaan gebruiken! Excuses voor de vertraging! Groet, Oskar

Allrounder

Allrounder

24 april 2019, 16:25

@Uphoff1: sinds vanmorgen zijn de extra selecties beschikbaar. Veel plezier ermee!
  • uphoff1 Auteur

25 april 2019, 11:44

Top Oskar ! Ik ben er blij mee. Functioneert prima. Maar waarom hebben jullie de keuze "Volledige periode" Als eerste staan en niet als laatste ? Dat is n.l. m.i. een nogal vaag begrip. Of begrijp ik het niet ... 🤔

Allrounder

Allrounder

25 april 2019, 11:49

uphoff1 schreef:

Top Oskar ! Ik ben er blij mee. Functioneert prima. Maar waarom hebben jullie de keuze "Volledige periode" Als eerste staan en niet als laatste ? Dat is n.l. m.i. een nogal vaag begrip. Of begrijp ik het niet ... 🤔

De volledige periode betreft alle data (van alle banken) die je hebt ingevoerd met de oudste datum die hierbij van toepassing is. Gelukkig wordt je laatste keuze in het dropdown menu onthouden :)
  • uphoff1 Auteur

25 april 2019, 15:44

Merci voor de uitleg. Topic wat mij betreft afsluiten.

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie