Dark mode voor de app

Tags:
app, Dark mode, Design,
Voeg tag toe

Auteur
Reacties: 0

7 september 2018, 13:44

Hoi allemaal!

Dit is mijn eerste topic en ben enorm enthousiast om ideeën te plaatsen en vragen te beantwoorden hier :-)
Mijn eerste idee: een dark mode voor de app.

Ik denk dat veel mensen dit een prettige toevoeging zullen vinden. bunq heeft nu in Update 8 een dark mode toegevoegd, en ik merk dat veel mensen die gelijk aanzetten en er dan niet meer vanaf willen. Zeker omdat het fijner is voor je ogen, er wat meer premium uitziet en batterij bespaart, denk ik dat het een goede toevoeging is voor al mooie Knab-app!

Graag hoor ik wat mensen hiervan vinden en hoe Knab zelf hierover denkt :-)

Vriendelijke groet,
M

Reacties (1)

• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Back-up Reacties: 542
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

7 september 2018, 14:40

Hoi Mario!
    Bedankt voor het plaatsen van je eerste topic! Welkom!! En meteen een goed idee! :)
    MvWoensel schreef:

Mijn eerste idee: een dark mode voor de app.

Ik denk dat veel mensen dit een prettige toevoeging zullen vinden. bunq heeft nu in Update 8 een dark mode toegevoegd, en ik merk dat veel mensen die gelijk aanzetten en er dan niet meer vanaf willen. Zeker omdat het fijner is voor je ogen, er wat meer premium uitziet en batterij bespaart, denk ik dat het een goede toevoeging is voor al mooie Knab-app!

Helemaal niet gek, ik heb ook veel apps die het aanbieden geswitched naar een donker thema. Ik ben ook erg benieuwd wat voor feedback op je idee komt! :) We houden het sowieso in de gaten!

Groet, David
    Community Back-up

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie