Cryptocurrency kopen

Berkendreef Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Berkendreef heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

10 januari 2018, 11:32

Het zou prettig zijn als je bij Knab een Cryprorekening kunt openen. Je stort er bijvoorbeeld € 10.000,- in en geeft dan Knab opdracht voor bijvoorbeeld € 1.000,- Bitcoins te kopen, € 3.000,- aan Ethereums etc. Je bent dan eigenaar van die crypto en hoeft niet voor elke crypto naar een aparte wallet te gaan. Heeft Knap hier een oplossing voor?
  • MaxH

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MaxH heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 116
    Allrounder

Allrounder

10 januari 2018, 12:47

Nog een (relatief trage)tussenpersoon die eraan zal willen verdienen?
  • Berkendreef Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Berkendreef heeft ontvangen van andere leden.

10 januari 2018, 12:53

Vertrouwen en gemak mag voor mij wat kosten
  • Youssef

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 87
    Allrounder

Allrounder

10 januari 2018, 13:14

Ik denk persoonlijk niet dat banken hier op zitten te wachten, beleggen zou een alternatief kunnen zijn. Maar handelen in cryptocurrencies lijkt me niet echt een toevoeging/iets waar banken aan mee gaan doen.

Los van dat cryptocurrencies juist het alternatief moeten worden van de huidige geldstromen lijkt het mij nog best een onlogische keuze
  • Berkendreef Auteur

10 januari 2018, 13:16

Of een kans voor een bank.
  • MaxH

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MaxH heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 116
    Allrounder

Allrounder

10 januari 2018, 13:19

Ik denk dat cryptocurrencies in de toekomst juist een bedreiging zijn voor de bank in zijn huidige vorm.

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie