Copy paste wachtwoord in app

AlexV Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten AlexV heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

29 december 2017, 12:39

Ik heb net een nieuw superdelux lang willekeurig wachtwoord gezet, zoals jullie dat graag zien, maar nu moet ik dat ook ingeven in de Knab app op mijn iPhone. Helaas kan ik deze echter niet kopiëren in het wachtwoord veld. Graag zou ik zien dat dat mogelijk was. Eventuele integratie met een password app zoals 1Password of Lastpass is natuurlijk helemaal ideaal.
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 522
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

29 december 2017, 15:30

Hi AlexV, je hebt helemaal gelijk, dat zou zeker handig zijn! Ik ga je suggestie doorgeven aan mijn collega's, maar helaas zal dit niet zo een twee drie ingebouwd kunnen worden. Gelukkig is het de bedoeling dat je de Knab App maar 1 keer hoeft te registreren en daarna enkel de pincode nodig hebt :-)
    Webcare Moderator bij Knab
  • AlexV Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten AlexV heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

29 december 2017, 17:05

Top. Nog een kleine ergernis. Ik probeer nu mijn wachtwoord op de website bij instellingen aan te passen. Hiervoor wil ik een wachtwoord pasten wat ik uit m'n Password Manager heb gekopieerd. Maar dit lukt niet. Enig idee waarom?
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 929
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

29 december 2017, 17:53

AlexV schreef:

Top. Nog een kleine ergernis. Ik probeer nu mijn wachtwoord op de website bij instellingen aan te passen. Hiervoor wil ik een wachtwoord pasten wat ik uit m'n Password Manager heb gekopieerd. Maar dit lukt niet. Enig idee waarom?

Hi Alex, goed punt. Ik verwacht dat dit met veiligheidsinstellingen te maken heeft, maar durf dat niet met zekerheid te zeggen. Ik ga dit doorgeven en ik hoop dat dit aangepast kan worden. Bedankt voor het melden!

Fijne jaarwisseling alvast, groet Pam.
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie