Betalen via de app - Overzichtsscherm

robvdb Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten robvdb heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

12 september 2018, 21:47

Wanneer ik een betaling via de app uitvoer voer ik alle gegevens in. Dan klik ik op verzenden en voer ik meteen mijn code in en heb ik betaald.
Ik kan niet goed controleren of ik een fout heb gemaakt voordat ik verzend. Dan moet ik eerst mijn toetsenbord uitschakelen en een beetje omhoog omlaag scrollen om het te checken.

Bij de Rabo bankieren app vind ik dit beter. Daar gaat het zo:
gegevens invoeren --> overzichtelijk controle scherm --> verzenden en bevestigen met code.

Het idee is dus: voeg een overzichtelijk controle scherm toe in het betaalproces op de app.

Zijn het geschetste probleem en het idee duidelijk zo?

Groet Rob
- altijd gespitst op verbetering -

Reacties (1)

• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Back-up Reacties: 542
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

13 september 2018, 07:43

Hoi Robvdb,

Bedankt voor je feedback!

robvdb schreef:

gegevens invoeren --> overzichtelijk controle scherm --> verzenden en bevestigen met code.

Het idee is dus: voeg een overzichtelijk controle scherm toe in het betaalproces op de app.

Zijn het geschetste probleem en het idee duidelijk zo?

Het is zeker duidelijk. We sturen je feedback door naar onze app-collega's. Geen belofte dat het er (spoedig) komt, maar wel goed om rekening mee te houden voor de toekomst voor ons :)

Thanks!

Groet, David
    Community Back-up

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie