MT940 export zakelijke spaarrekening

Tags:

machielg Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten machielg heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

14 juli 2017, 16:38

Het is mooi dat ik rente kan ontvangen op mijn zakelijke geld. Het is echter noodzakelijk voor mijn boekhouder om een MT940 export te kunnen doen van alle rekeningen, dus ook de spaarrekening. Die functie is nu alleen beschikbaar voor de betaalrekening. Wanneer zou deze functie ingebouwd kunnen worden?
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 500
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

17 juli 2017, 12:32

Hi machielg! Graag reageer ik even op jouw bericht. Het klopt dat wij geen MT940 uitdraai van je spaarrekeningen aanbieden. Deze functie gaan wij ook niet meer toevoegen helaas. Dat heeft te maken met het feit dat wij ons momenteel aan het focussen zijn op automatische boekhoudkoppelingen. Daarbij worden spaarrekening namelijk wel meegenomen. Ondertussen hebben we al een aardige selectie van gekoppelde boekhoudprogramma's. Lees er hier meer over.
    Webcare Moderator bij Knab
  • machielg Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten machielg heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

17 juli 2017, 13:57

Hi LISA,

Als ik dat goed zie wordt Exact niet ondersteund en AFAS zie ik helemaal niet staan. Veel partijen werken met deze pakketten en MT940 zal nodig blijven voor al jullie AFAS/Exact klanten. Ik zal mijn boekhouder vragen wat hij kan doen.
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 641
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

17 juli 2017, 21:48

machielg schreef:

Hi LISA,

Als ik dat goed zie wordt Exact niet ondersteund en AFAS zie ik helemaal niet staan. Veel partijen werken met deze pakketten en MT940 zal nodig blijven voor al jullie AFAS/Exact klanten. Ik zal mijn boekhouder vragen wat hij kan doen.

Klopt inderdaad wat je zegt. We zijn nu wel bezig met Afas Particulier, zie hier de Roadmap. De status van Exact Online kun je hier terug vinden.
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie