Betaalverzoeken sturen

Sam1984 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sam1984 heeft ontvangen van andere leden.

School bank Reacties: 0

6 april 2017, 11:34

Bij Bunq en intussen ook bij ING (gekopieerd van Bunq) is het intussen al een tijd mogelijk om ideal betaalverzoeken te sturen via de app. Dit is enorm handig omdat er dan geen verwerkingstijd tussen twee verschillende banken meer zit en ook in het weekend zit je niet met het nadeel dat de transacties pas erna worden uitgevoerd.
Dit zou ik ook een goede stap vinden voor een innovatieve bank als Knab. Dit omdat de app al erg goed is en steeds word uitgebreid, maar het gewoon ook echt een supergroot voordeel is dat je gelijk je geld hebt. Is Knab hier al mee bezig?
  • Keoma

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Keoma heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 6

8 april 2017, 11:29

Een betaalverzoek via de app zou inderdaad een goede aanvulling zijn!
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 641
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

10 april 2017, 20:13

Hi! We zijn hier nog niet mee bezig, ik geef dit door aan de App ontwikkelaars om ernaar te kijken!

Webcare Moderator bij Knab
  • dicki

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dicki heeft ontvangen van andere leden.

12 april 2017, 09:03

Een betaal mogelijkheid net als Mollie.nl biedt zou inderdaad een heel mooie optie zijn.
    Of een link die men op een website kan plaatsen waarmee klanten meteen kunnen betalen.
    Echt een heel mooie functie.
  • Henk

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Henk heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

14 april 2017, 12:24

Ik ken Mollie niet, maar een functionaliteit als Tikkie lijkt me wel erg handig, nu moeten mijn vrienden altijd betalen en ik ze via een app van een concurent terugbetalen
  • dicki

14 april 2017, 14:54

Tikkie is nieuw voor me, maar met mollie kun je eventueel een html link maken die je op een website kunt plaatsten waar mensen op kunnen klikken om te betalen. Tikkie is een uitgeklede versie maar lijkt er wel op inderdaad.
  • Pierre K.

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pierre K. heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

8 juni 2017, 14:20

Beste,

Wat is in de tussen tijd de status van "Betaalverzoek versturen via de App" ?
    Is er al iets bekent over wanneer een KNAB klant hier gebruik van kan maken?
  • dicki

8 juni 2017, 14:50

Helaas nog geen verandering van status zover ik kan ontdekken. Zou ook mooi zijn als het niet alleen via de app werkt maar ook gewoon via het web. Dan kan ik een link aanmaken in het webportal van Knab. Maar ook dat heb ik nog niet gevonden. Ik gebruik nu Tikkie en Mollie. werkt ook maar wil ik eigenlijk allemaal in 1 natuurlijk.
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

8 juni 2017, 15:06

Hi All, helaas zijn er inderdaad nog geen concrete ontwikkelingen op dit gebied. Hier kun je de actuele update lezen over de funties in de Knab App.

Groet, Pam
  • Lugtigheid

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lugtigheid heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

17 oktober 2017, 23:20

Ik zou zeggen, doe er iets aan!
    Ongelooflijk handig voor onze klanten die zo veel makkelijker kunnen betalen.
    Facturen met een iDeal link worden veel sneller voldaan.
    Dus, waarom wachten?
    Een bunq rekening is zo geopend tenslotte...
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

18 oktober 2017, 20:25

Lugtigheid schreef:

Ik zou zeggen, doe er iets aan!
    Ongelooflijk handig voor onze klanten die zo veel makkelijker kunnen betalen.
    Facturen met een iDeal link worden veel sneller voldaan.
    Dus, waarom wachten?
    Een bunq rekening is zo geopend tenslotte...

Goedenavond! Ik ben het er zeker mee eens dat het een handige functionaliteit is. De actuele status van de ontwikkelingen rondom de App kun je terug vinden via deze overzichtpagina. Hier staat ook Tikkie/betaalverzoeken delen tussen.

Groet, Pam
  • Maurice

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Maurice heeft ontvangen van andere leden.

18 oktober 2017, 21:03

In de tussentijd kun je Tikkie gebruiken, is wel van Abn maar je kunt ook gewoon je rekening bij Knab invullen. Doe ik ook en werkt goed.

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie