1 Rekening meerdere passen (Zakelijk)

corona-groep10 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten corona-groep10 heeft ontvangen van andere leden.

School bank Reacties: 0

24 augustus 2017, 09:21

is het mogelijk om meerdere passen (Noodpas, Boekhouder.) te hebben op een rekening dit vind ik zelf een groot gemis en is misschien voor mij aanleiding om bij knab weg te gaan als dit niet mogelijk word

Voorbeeld

#1 je pas gaat kapot dan zit je 4a5 dagen zonder pas
#2 boekhouder hoeft je eigen pas niet te hebben maar heeft speciaal 1 voor zich zelf

m.v.g. Sijmen

Reacties (1)

• PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 641
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

24 augustus 2017, 19:51

corona-groep10 schreef:

is het mogelijk om meerdere passen (Noodpas, Boekhouder.) te hebben op een rekening dit vind ik zelf een groot gemis en is misschien voor mij aanleiding om bij knab weg te gaan als dit niet mogelijk word

Voorbeeld

#1 je pas gaat kapot dan zit je 4a5 dagen zonder pas
    #2 boekhouder hoeft je eigen pas niet te hebben maar heeft speciaal 1 voor zich zelf

m.v.g. Sijmen

Beste Sijmen,

Bij ons is het zo ingericht dat je per rekeninghouder 1 bankpas krijgt. Als er je boekhouder bijvoorbeeld ook een eigen bankpas wilt, dan kun je dit wel regelen door deze persoon aan de zakelijke rekening toe te voegen als volmacht. Een gevolmachtigde krijgt dezelfde rechten als een rekeninghouder, dus: eigen inlog en eigen bankpas. Zorg er hierbij wel voor dat deze persoon ook bij de KVK geregistreerd staat als gevolmachtigde dan kunnen wij hem/haar ook toevoegen aan de rekening! Daarnaast wil ik je aanraden altijd de App te registreren. Hierbij kun je tot bepaalde bedragen overboeken zonder bankpas en Cardreader. Dit kan in geval van nood (kapotte bankpas), handig zijn.

Ik registreer je suggestie uiteraard wel en we houden in de gaten of er meer klanten zijn die dit ook wensen.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie