problemen met de Safari browser

hbogaert Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten hbogaert heeft ontvangen van andere leden.

Toonbank Reacties: 0

15 mei 2019, 16:16

Ik heb net online een credit kaart aangevraagd en dat proces was best problematisch.
Na 2 maal aan het einde de melding te krijgen dat er een error was opgetreden heb ik Quander gebeld.
Blijkbaar komt deze klacht vaker voor en ik moest een nieuwe secure verbinding opzetten.
Er zit een fout bij KNAB ? maar ze werken eraan ?
Helaas ook met de secure verbinding kreeg ik nog altijd een fout melding
Terug naar KNAB, Via de chat is me gevraagd om ipv Safari een andere browser te gebruiken.
Met Firefox heb ik vervolgens de CC zonder problemen aan kunnen vragen.
Volgend de knab medewerker komt dit wel vaker voor en zijn het waarschijnlijk cookies, dit soort problemen kunnen in de toekomst nog wel eens voorkomen met Safari.
onlangs ben ik overgestapt vanuit ING naar KNAB. Ik werk al meer dan 15 jaar met Safari werk en heb nooit enig probleem gehad.
Blijkbaar is dat niet het geval bij KNAB. Zou wel fijn geweest als men dit kenbaar had gemaakt bij mijn overstap.
Nog belangrijker voor de toekomst. Wat is KNAB's referentie browser ? Waar kan ik het beste op terug vallen als het weer fout gaat ?

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie