Financieel Overzicht in de Knab Bibliotheek

PamPam Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 720
Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

23 januari 2017, 19:13

Je bent op het forum van Knab! En wel op het gedeelte waar we alles bespreken over het onderwerp Financieel Overzicht. Een zeer belangrijk thema binnen de missie van Knab. Wil je meepraten? Word dan eenvoudig lid van de Knab Community!

Als het goed is ben je hier gekomen via een artikel uit onze bibliotheek. Heb je daar specifieke vragen over? Reageer dan hieronder en deel de link of titel van het bewuste artikel. Andere community leden en de moderators praten graag met je mee, of beantwoorden je vragen!
Webcare Moderator bij Knab
  • Niek Niek

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Niek Niek heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

6 december 2017, 22:47

• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 180
    Allrounder

Allrounder

7 december 2017, 11:35

Niek Niek schreef:

...

Zo te zien is je registratie gelukt, Niek Niek! :)

Welkom bij de Knab Community!

Groet, David
    Community Manager
  • Riekje

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Riekje heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

16 januari 2018, 10:43

Beste Knab,

Ik ben mijn digitale kasboek aan het invullen en er zit een hele mooie functie bij om een transactie te verrekenen met een vorige transactie. Ik vind deze functie handig voor wanneer ik iets heb voorgeschoten aan iemand. Nu moet je bij deze functie dezelfde categorieën bij beide transactie zetten en dan werkt deze functie dus niet voor mij. Ik kan geen lunch aangeven bij inkomsten, zodat ik deze tegen elkaar weg kan strepen.

Doe ik iets verkeerd? Of is dit een mooi punt om aan te pakken?

Met vriendelijke groet,

Marieke
  • PamPam Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 720
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

16 januari 2018, 11:15

Riekje schreef:

Beste Knab,

Ik ben mijn digitale kasboek aan het invullen en er zit een hele mooie functie bij om een transactie te verrekenen met een vorige transactie. Ik vind deze functie handig voor wanneer ik iets heb voorgeschoten aan iemand. Nu moet je bij deze functie dezelfde categorieën bij beide transactie zetten en dan werkt deze functie dus niet voor mij. Ik kan geen lunch aangeven bij inkomsten, zodat ik deze tegen elkaar weg kan strepen.

Doe ik iets verkeerd? Of is dit een mooi punt om aan te pakken?

Met vriendelijke groet,

Marieke

Hi Marieke!

Als het goed is heb je ook een chat gestuurd via de Knab App. Mijn collega heeft het daar direct voor je uitgezocht (want vanaf hier kan ik helaas niet meekijken in jouw gegevens), dus je vraag is beantwoord via de chat. Als het goed is heb je al een berichtje binnen :D.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie