export alle rekeningen

ejr.schmitt Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten ejr.schmitt heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

12 juni 2018, 13:29

Graag zie ik een download alle transacties over een op te geven set rekeningen (incl. all), over een bepaalde termijn. Als kers op de taart zou deze functionaliteit ook benaderbaar zijn via een web-api over een secure connection.

Export van spaarrekeningen ook graag exporteerbaar maken, eventueel met een subset aan velden. uiteraard unique transaction id's per transactie, liefst unique over alle rekeningen
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 477
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

12 juni 2018, 14:40

Hoi Ejr.schmitt,

Interessante benadering op de export functionaliteit. Begrijp ik goed dat je in de export alle rekeningen die je hebt geselecteerd door elkaar wilt hebben, of in ieder geval dat de export in één document terecht zou komen? Wat voor format zou je dat verwachten? Excel,CSV?

Op mij komt het erg onpraktisch over, maar misschien als je iets meer kunt vertellen over hoe je dit voor je ziet, hoe je het zou gebruiken, en waarom je het op die manier zou willen, dan kan ik het misschien iets begrijpen. :)

Groet, David
    Community Manager
  • adijkstra02

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten adijkstra02 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

13 juni 2018, 13:13

Ik heb meerdere betaal- en spaarrekeningen en moet nu voor elke rekening weer een export maken en downloaden. Kan dat niet in één keer?
    De output verwerk ik overigens in Cashflow.
  • Walter

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Walter heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 156
    Allrounder

Allrounder

22 juni 2018, 13:29

David schreef:

Op mij komt het erg onpraktisch over

Vergeet daarom ook vooral het volgende niet . . . .
    ejr.schmitt schreef:

Als kers op de taart zou deze functionaliteit ook benaderbaar zijn via een web-api over een secure connection

En je zou toch zeggen dat PDS2 de technische mogelijkheden biedt.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 477
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

25 juni 2018, 09:19

Walter schreef:

David schreef:

Op mij komt het erg onpraktisch over

Vergeet daarom ook vooral het volgende niet . . . .
    ejr.schmitt schreef:

Als kers op de taart zou deze functionaliteit ook benaderbaar zijn via een web-api over een secure connection

En je zou toch zeggen dat PDS2 de technische mogelijkheden biedt.

Als het goed is dan wordt er technisch inderdaad heel veel mogelijk met PSD2. Er is alléén wel een klein issue...de opvrager van de informatie uit bijvoorbeeld ons systeem moet gecertificeerd zijn door de (lokale Europese) toezichthouder. Zonder deze certificering kun je geen toegang krijgen tot de gegevens van de andere partij. Als iemand zoiets zou ontwikkelen moet er dus ook nog een akkoord van de toezichthouder bij (zoal in Nederland dit gedaan zal worden door De Nederlandsche Bank).

Groet, David
    Community Manager

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie