Budgetplan koppelen aan Kasboek

Simon M. Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Simon M. heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

18 november 2017, 22:30

Ik ben als een van de eerste gebruikers van KNAB zeer tevreden maar ik heb al enkele jaren gevraagd naar het optimaliseren van het kasboek door de mogelijkheid van een budget per jaar/maand te koppelen aan het kasboek.
Dan weet je niet alleen wat je (teveel) uitgeeft maar ook waar aan, nu besef je niet hoeveel je meer of minder uitgeeft dan je wilt of gepland hebt voor het betreffende jaar. Eventueel kan daarvoor een maandelijkse bijdrage gevraagd worden want dat betaal je ook als je een extern huishoudboekje programma gebruikt.
Ik ben benieuwd hoever KNAB wil gaan met het aanbieden van een kompleet financieel pakket.
Overigens is het programma " Financieel Plan" van KNAB ook een fantastisch programma om je toekomst plan in te zien maar heeft niet de mogelijkheid om je maandelijks budget te bepalen.
  • Oskar BarendseOskar Barendse

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Oskar Barendse heeft ontvangen van andere leden.

Financieel Planner van Knab Reacties: 24
    Allrounder

Allrounder

22 november 2017, 19:39

Simon M. schreef:

Ik ben als een van de eerste gebruikers van KNAB zeer tevreden maar ik heb al enkele jaren gevraagd naar het optimaliseren van het kasboek door de mogelijkheid van een budget per jaar/maand te koppelen aan het kasboek.
    Dan weet je niet alleen wat je (teveel) uitgeeft maar ook waar aan, nu besef je niet hoeveel je meer of minder uitgeeft dan je wilt of gepland hebt voor het betreffende jaar. Eventueel kan daarvoor een maandelijkse bijdrage gevraagd worden want dat betaal je ook als je een extern huishoudboekje programma gebruikt.
    Ik ben benieuwd hoever KNAB wil gaan met het aanbieden van een kompleet financieel pakket.
    Overigens is het programma " Financieel Plan" van KNAB ook een fantastisch programma om je toekomst plan in te zien maar heeft niet de mogelijkheid om je maandelijks budget te bepalen.

Beste Simon, allereerst mijn dank voor je reactie op de community. Fijn om te horen dat je Knab waardeert. En je bent niet de enige die graag 'monitoring' wenst op zijn/haar uitgaven. Aangezien Knab zich steeds meer wil profileren als een Financieel Assistent kan ik je bevestigen dat we hier zeker naar kijken. Ons doel is dat je (uiteraard) dan niet zelf de 'budgetten' hoeft in te vullen maar dat wij - na jouw toestemming - dit op basis van eerdere gegevens klaar zetten. Het hoeft wat ons betreft niet een functionaliteit te zijn die Knab per se zelf ontwikkelt maar kan ook een partij zijn die zich hierin bewezen heeft en wij vertrouwen. Ik hoop dat we in het nieuwe jaar aan jouw verwachting kunnen gaan voldoen wat dit betreft.
    Product Manager Financiële Planning bij Knab
  • Omissie

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Omissie heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

27 september 2018, 09:39

Hoi Osar,

Ik ben even benieuwd hoe dit zich in dit afgelopen jaar ontwikkeld heeft :)

Want net als Simon zie ik daar in ook een meerwaarde.

Daan
  • Oskar BarendseOskar Barendse

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Oskar Barendse heeft ontvangen van andere leden.

Financieel Planner van Knab Reacties: 24
    Allrounder

Allrounder

3 oktober 2018, 11:27

Omissie schreef:

Hoi Osar,

Ik ben even benieuwd hoe dit zich in dit afgelopen jaar ontwikkeld heeft :)

Want net als Simon zie ik daar in ook een meerwaarde.

Daan

Leuk om te horen! We zijn er zeer actief mee bezig en zullen - hopelijk nog dit jaar - dit gaan testen bij klanten. Als je / jullie het leuk vinden, stuur me dan even je emailadres dan zorg ik dat je wordt uitgenodigd.
    Product Manager Financiële Planning bij Knab
  • Ves

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Ves heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 78
    Allrounder

Allrounder

10 oktober 2018, 09:27

Ben ook benieuwd hoe het eruit zal zien. Bij de start van Knab hadden jullie een veel beter product dan de rest. Hopelijk nu weer.
  • roynext

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten roynext heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 16
    Allrounder

Allrounder

15 november 2018, 23:23

Toevallig ben ik mijzelf ook aan verdiepen hierin en vroeg mij ook af "leuk dat ik al kan zien waar ik het aan uitgaf" maar een budget plan is iets wat ontbreekt

- "geef ik bijvoorbeeld deze week/maand niet teveel uit aan kleding"
    - "loopt alles nog volgens het plan om de hypotheek versneld af te lossen? of dat spaardoel te bereiken?"

Fijn dat Knab hier al mee bezig is en ik kijk uit naar de beta.

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie