Boekhoudkoppeling RompSlomp

JWP Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten JWP heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

3 december 2018, 22:08

Goedenavond, ik zet mijn vraag maar hier neer, want geen idee hoe ik dat doe bij de reeds bestaande topics / suggesties die gesloten zijn (?)

Ik gebruik RompSlomp als on-line boekhoud pakket; deze zie ik niet in de suggestie lijst staan.
Ik zie ook, dat (blijkbaar) alle actie rondom nieuwe koppeling stil ligt zolang die roemruchte "PSD2" er niet is.

In antwoord op mijn vraag meldt RompSlomp mij echter (in sep j.l.) dat zij wél op de lijst zouden staan...

Kunnen jullie dit bevestigen?
Zijn er meer gebruikers van RS, of is dit echt een outsider? ;-)
wanneer komt de trein weer in beweging?

Op zich kan ik best volstaan met de boekhoud-export; maar ik merk al vanaf het begin dat die hort en stoot; vaak moet ik meerdere keren een export-opdracht geven waardoor de datum ook weer verspringt. erg onhandig!

NB ik vind dit forum trouwens ook niet erg gebruiksvriendelijk en wel onduidelijk! Hoe krijg ik bv die per ongeluk geplaatste poll hieronder weg??

Reacties (1)

• David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 512
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

4 december 2018, 14:04

Hoi JWP,

Helaas is RompSlomp niet een van de pakketten die op onze lijst staan.

Op dit moment wachten we voor de PSD2 implementatie op de Regulatory Technical Standard (RTS). Dit is buiten Knab om en wordt nu verwacht ergens in maart. We hopen heel snel daarna onze PSD2 mogelijkheden aan te kunnen bieden.

Groet, David

P.s. Bedankt voor je feedback over de community; we hopen ook binnen een paar maanden de omgeving te vernieuwen. Mogelijk helpt dit.
    Community Manager

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie