Komt er een App?

Tags:

Walter Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Walter heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 133
Allrounder

Allrounder

6 december 2017, 21:12

Over het Knab Crowdfunding platform heb ik wat vragen:

Vraag: komt er ook een App (in mijn geval voor iOS)? Zeker nu Knab gebruik maakt van het Collin platform en Colling zelf óók een App heeft, lijkt dat logisch.

Vraag: en áls die App er komt, komt daar dan ook een functie in om het saldo van de rekening over te boeken naar de bankrekening?

Zie in verband met die laatste vraag tevens het topic: https://community.knab.nl/crowdfunding-27/rekening-courant-988
Beste antwoord door Pam

WalTig schreef:

Vraag: komt er ook een App (in mijn geval voor iOS)? Zeker nu Knab gebruik maakt van het Collin platform en Colling zelf óók een App heeft, lijkt dat logisch.

Vraag: en áls die App er komt, komt daar dan ook een functie in om het saldo van de rekening over te boeken naar de bankrekening?

Zie in verband met die laatste vraag tevens het topic: https://community.knab.nl/crowdfunding-27/rekening-courant-988

Hi Waltig, het crowdfund team is druk in gesprek om een vergelijkbare app aan te bieden aan de crowdfund investeerders. Doelstelling is om dit in het eerste kwartaal aan te kunnen bieden, dit is ons streven maar dus nog geen garantie. Wij nemen je suggestie om je saldo over te boeken naar een bankrekening mee in onze inventarisatie welke functionaliteiten er allemaal mogelijk zijn.

Fijne feestdagen!

Bekijk originele reactie
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 412
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

7 december 2017, 10:57

Hoi WalTig

WalTig schreef:

Vraag: komt er ook een App (red. voor Crowdfunding)(in mijn geval voor iOS)?

Op dit moment heb ik aan onze kant nog geen aankondigingen meegekregen over de app. Ik vraag het na bij mijn collega! :)

Groet, David
    Community Manager
  • PamPam Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 926
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

22 december 2017, 16:25

WalTig schreef:

Hi Waltig, het crowdfund team is druk in gesprek om een vergelijkbare app aan te bieden aan de crowdfund investeerders. Doelstelling is om dit in het eerste kwartaal aan te kunnen bieden, dit is ons streven maar dus nog geen garantie. Wij nemen je suggestie om je saldo over te boeken naar een bankrekening mee in onze inventarisatie welke functionaliteiten er allemaal mogelijk zijn.

Fijne feestdagen!
    Webcare Moderator bij Knab
  • Walter Auteur

Allrounder

Allrounder

22 december 2017, 22:32

Dank voor de update. Klinkt als een goed plan. En Knab zal mijn mening toch delen dat het tegoed beter op de Knab bankrekening kan staan dan op een niet rentedragende rekening courant van Collin? :cool:

Jullie ook fijne feestdagen toegewenst!
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 926
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

26 december 2017, 08:46

WalTig schreef:

Dank voor de update. Klinkt als een goed plan. En Knab zal mijn mening toch delen dat het tegoed beter op de Knab bankrekening kan staan dan op een niet rentedragende rekening courant van Collin? :cool:

Jullie ook fijne feestdagen toegewenst!

Haha absoluut! Fijne dagen WalTig! :D
    Webcare Moderator bij Knab
  • Walter Auteur

Allrounder

Allrounder

20 juni 2018, 12:00

UPDATE: De app voor crowdfunding is er !!!

Heel mooi. Uiteraard met een kleine resterende wens: fingerprint inloggen. Maar het goede is dat er inderdaad een functie voorzien is om het saldo van de rekening-courant over te boeken naar de Knab bankrekening.

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie