Knab-Crowndfunding vraag

Taxibalie.nl Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Taxibalie.nl heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

9 oktober 2018, 01:08

Ik kijk zo nu en dan naar de crowdfunding, juist omdat ik hier ook aan zit te denken.

Hoe kan het dat projecten zo snel vollopen bij KNAB, ligt dat alleen aan de 10% deelname van Knab?

Ik volg een crowdfunding op een ander platform en dat loopt niet en het is met een trucje met een maand verlengd.

Ik vindt het zelfs vreemd dat mensen investeren in een toko met € 400.000 verlies op de balans, dat lijkt mij bij uitstek een verloren zaak.

Vooruit lopend op een teloorgang heb ik nu een pakkende url: bemachtigd als klantenmotor en heb ik mooie aanbiedingen gekregen van bestaande klanten voor samenwerking en het vullen van de taxicentrale.

Vgr. Peter Klercq

Reacties (1)

• Walter

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Walter heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 175
    Allrounder

Allrounder

11 oktober 2018, 15:04

Taxibalie.nl schreef:

Hoe kan het dat projecten zo snel vollopen bij KNAB, ligt dat alleen aan de 10% deelname van Knab? Ik volg een crowdfunding op een ander platform en dat loopt niet en het is met een trucje met een maand verlengd.

Dit heeft o.a. te maken met vraag-en-aanbod. Crowdfunding is nog steeds hot en er zijn meer investeerders dan dat er projecten zijn. Zeker wanneer een platform in lage frequentie (minder dan dagelijks) projecten aanbiedt, zijn de projecten meestal snel volgeschreven. Bij sommige projecten (of platforms) zijn investeerders kritischer en duurt het iets langer. Er zijn ook investeerders die min-of-meer "blind" vertrouwen op de intake van het platform en meegaan in kuddegedrag van andere investeerders. Daarnaast doen niet alle beleggers uitgebreid onderzoek: wanneer een investeerder zijn investering en risico spreidt over tientallen (of honderden) projecten wordt dat al snel lastig om te doen.

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie