Knab Crowdfunding Ééndagsvlieg??

nomiar Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten nomiar heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 4

19 augustus 2016, 11:45

Is Knab Crowdfunding het voorbeeld van het bekende Ééndagsvlieg concept, of gaan we toch nog mogelijkheden krijgen waarin Knab klanten kunnen investeren?
Beste antwoord door Angelina

nomiar schreef:

Is Knab Crowdfunding het voorbeeld van het bekende Ééndagsvlieg concept, of gaan we toch nog mogelijkheden krijgen waarin Knab klanten kunnen investeren?

We zijn druk bezig met het werven van leningen. Ons doel is om zo snel mogelijk 1 lening per week live te zetten. Helaas kost het wat tijd om het op gang te krijgen.

Goed nieuws! Vanmiddag komt de volgende lening:8

Groet,
Angelina

Bekijk originele reactie
  • Marcodasilva

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marcodasilva heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 3

24 augustus 2016, 00:38

Goede vraag. Erg rustig bij crowdfunding.
  • AngelinaAngelina Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Angelina heeft ontvangen van andere leden.

Medewerker Reacties: 50
    Allrounder

Allrounder

25 augustus 2016, 09:10

nomiar schreef:

We zijn druk bezig met het werven van leningen. Ons doel is om zo snel mogelijk 1 lening per week live te zetten. Helaas kost het wat tijd om het op gang te krijgen.

Goed nieuws! Vanmiddag komt de volgende lening:8

Groet,
    Angelina
    Klant Engagement bij Knab
  • nomiar Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten nomiar heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 4

25 augustus 2016, 17:39

Hi Angelina, mooi nieuws.

Maar ik heb zojuist 10 pogingen gedaan om een investeringen te doen, maar tevergeefs ben ik nog steeds aan het wachten op mijn bevestiging sms code die nodig is om het definitief te maken.
    Mijn telefoonnummer die geregistreerd staat is de juiste, en gebruikt bij de eerste investering.

Heeft u een verklaring?
  • AngelinaAngelina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Angelina heeft ontvangen van andere leden.

Medewerker Reacties: 50
    Allrounder

Allrounder

25 augustus 2016, 23:08

Wat vervelend! Is het uiteindelijk wel gelukt? Anders zou je even contact kunnen opnemen met onze Servicedesk, zodat kan worden uitgezocht wat er is misgegaan.

Onze excuses!

Groet
    Angelina
    Klant Engagement bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie