Zijn er kosten verbonden aan het openen van een spaarrekening?

Rudolf Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rudolf heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

9 juni 2016, 15:57

Goedemiddag,

Ik heb al een zakelijke betaalrekening bij KNAB. Nu wil ik ook een spaarrekening openen. Zijn daar kosten aan verbonden. En wat zijn die dan?

Groeten, Rudolf
Beste antwoord door Pam

rudolf schreef:

Ik heb al een zakelijke betaalrekening bij KNAB. Nu wil ik ook een spaarrekening openen. Zijn daar kosten aan verbonden. En wat zijn die dan?

Hi Rudolf!

Binnen je zakelijke pakket kun je kosteloos 1 of meerdere spaarrekeningen openen. Er zijn meerdere spaaropties, namelijk Flexibel Sparen, Kwartaal Sparen en Deposito Sparen.
Je kunt dit zelf gemakkelijk openen vanuit je Persoonlijke Bankomgeving via het kopje 'Sparen'.

Fijne dag verder!

Bekijk originele reactie
  • PamPam Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 967
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

9 juni 2016, 16:36

rudolf schreef:

Hi Rudolf!

Binnen je zakelijke pakket kun je kosteloos 1 of meerdere spaarrekeningen openen. Er zijn meerdere spaaropties, namelijk Flexibel Sparen, Kwartaal Sparen en Deposito Sparen.
    Je kunt dit zelf gemakkelijk openen vanuit je Persoonlijke Bankomgeving via het kopje 'Sparen'.

Fijne dag verder!
    Webcare Moderator bij Knab
  • Aloysius 76

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Aloysius 76 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

3 oktober 2016, 21:42

Was net mijn rekening aan het bekijken en toen viel het mij op dat de "verdiende" rente eigenlijk net zoveel is als de kosten van de rekening. Dacht ik er nog wat op vooruit te gaan op financieel gebied bij knab. Jammer
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 522
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

4 oktober 2016, 12:40

aloysius 76 schreef:

Was net mijn rekening aan het bekijken en toen viel het mij op dat de "verdiende" rente eigenlijk net zoveel is als de kosten van de rekening. Dacht ik er nog wat op vooruit te gaan op financieel gebied bij knab. Jammer

Wanneer je niet voldoende rente krijgt om je pakketkosten te dekken snap ik dat je het gevoel hebt dat sparen geen zin heeft. In dat geval is het Knab Basis pakket wellicht iets voor je. Dit is een gratis pakket waarbij je kan sparen op de flexibele spaarrekening. Je kan je pakket wijzigen via je Persoonlijke Bankomgeving: Service & Instellingen > Wijzig je pakket. Mocht je nog een Kwartaalspaarrekening hebben dan dien je die eerst telefonisch te sluiten via onze servicedesk (020 - 303 1600).
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie