Waar is de optie voor een spoedoverboeking in de App?

Roy Schuurmans Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Roy Schuurmans heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

26 september 2016, 07:50

Ik vind de nieuwe app heerlijk op de iPhone 6s plus.
Echter ik mis de optie om aan te vinken dat je met spoed wilt betalen (of ik kijk er echt helemaal overheen). Ik hoop dat die terug komt.
Beste antwoord door Lisa

roy schuurmans schreef:

Echter ik mis de optie om aan te vinken dat je met spoed wilt betalen (of ik kijk er echt helemaal overheen). Ik hoop dat die terug komt.

michiell schreef:

Bestaat een spoedoverboeking nog?
Voor 14:00 overgeboekt staat toch altijd dezelfde dag op de andere rekening?

Het klopt dat de optie voor een spoedoverboeking weg is uit de nieuwe Knab App. Hier is voor gekozen omdat er bijna geen verschil zit tussen een gewone en een spoedoverboeking. Enkel wanneer je aan het einde van de dag (tussen 14.30 en 16.15) wilt dat de overboeking die dag nog wordt uitgevoerd, is een spoedoverboeking aan te raden. Deze optie blijft daarom ook beschikbaar in de Persoonlijke Bankomgeving.

Daarnaast klopt het wat Michiell zegt, als je op een werkdag voor 14.00 uur een bedrag overboekt staat deze dezelfde dag nog op de andere rekening (uiteraard zijn er uitzonderingen).

Bekijk originele reactie
  • Michiell

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Michiell heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 5

26 september 2016, 11:47

• Roy Schuurmans Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Roy Schuurmans heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

26 september 2016, 12:31

Nou dat is regelmatig niet het geval. En omdat ik regelmatig mensen help in nood is het wel een handige optie
  • LisaLisa Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 522
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

26 september 2016, 19:33

roy schuurmans schreef:

michiell schreef:

Het klopt dat de optie voor een spoedoverboeking weg is uit de nieuwe Knab App. Hier is voor gekozen omdat er bijna geen verschil zit tussen een gewone en een spoedoverboeking. Enkel wanneer je aan het einde van de dag (tussen 14.30 en 16.15) wilt dat de overboeking die dag nog wordt uitgevoerd, is een spoedoverboeking aan te raden. Deze optie blijft daarom ook beschikbaar in de Persoonlijke Bankomgeving.

Daarnaast klopt het wat Michiell zegt, als je op een werkdag voor 14.00 uur een bedrag overboekt staat deze dezelfde dag nog op de andere rekening (uiteraard zijn er uitzonderingen).
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie