Staat er een SSO op de planning?

Gerben.debock Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Gerben.debock heeft ontvangen van andere leden.

Lounge bank Reacties: 0

31 augustus 2016, 12:26

Gegroet,

Wanneer staat er een Single Sign On op het programma. Ik heb inmiddels 4 accounts voor de verschillende KNAB onderdelen.
1 voor bankieren
1 voor creditcard
1 voor crowdfunding
en nu 1 voor deze community...

Minimaliseren van risico door spreiding of juist verhoogd risico door de vele mogelijkheden...
Ik zie graag een SSO met tweeweg authenticatie via de bankieren app :$
Beste antwoord door Angelina

Gerben.debock schreef:

Gegroet,

Wanneer staat er een Single Sign On op het programma. Ik heb inmiddels 4 accounts voor de verschillende KNAB onderdelen.
1 voor bankieren
1 voor creditcard
1 voor crowdfunding

Minimaliseren van risico door spreiding of juist verhoogd risico door de vele mogelijkheden...

Dat is zeker een mooie functionaliteit! Zoals René al aangaf in 'AMA met René' willen we dit jaar eerst de Knab Crowdfunding rekening onderdeel laten worden van de Knab Website en de Knab App. Voor de Community en Knab Visa Card is dit zeker een wens! Helaas is nog niet ingepland wanneer dit gaat komen.

Groet,
Angelina

Bekijk originele reactie

Reacties (1)

• AngelinaAngelina Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Angelina heeft ontvangen van andere leden.

Medewerker Reacties: 41
    Allrounder

Allrounder

31 augustus 2016, 13:30

Gerben.debock schreef:

Gegroet,

1 voor bankieren
    1 voor creditcard
    1 voor crowdfunding

Dat is zeker een mooie functionaliteit! Zoals René al aangaf in 'AMA met René' willen we dit jaar eerst de Knab Crowdfunding rekening onderdeel laten worden van de Knab Website en de Knab App. Voor de Community en Knab Visa Card is dit zeker een wens! Helaas is nog niet ingepland wanneer dit gaat komen.

Groet,
    Angelina
    Klant Engagement bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie