Rekening openen zonder bankpas

BartJanm Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten BartJanm heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

30 april 2018, 10:49

Hallo Knab,
Kunnen jullie de optie "Geen bankpas nodig" bij rekeningen toevoegen? Ik heb net m'n pakket ingericht, keurig een aantal betaal en spaar rekeningen aangemaakt met de juiste functies en heb de meeste passen+codes direct door de schredder gehaald. Zonde van 't geld en ook niet echt duurzaam.
  • tonk44

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 469
    Allrounder

Allrounder

30 april 2018, 14:25

En hoe (her-)koppel je nu je smartphone aan je KNAB account ? Betaalpas + cardreader ?
    m.vr.gr. Ton
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 890
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

30 april 2018, 14:33

tonk44 schreef:

En hoe (her-)koppel je nu je smartphone aan je KNAB account ? Betaalpas + cardreader ?

Klopt volledig, daarvoor heb je inderdaad de bankpas en Cardreader nodig. Voor bepaalde handelingen, zoals Tonk44 noemt en bijvoorbeeld overboekingen boven bepaalde bedragen, inloggegevens opnieuw opvragen etc, heb je de bankpas nodig.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • BartJanm Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten BartJanm heeft ontvangen van andere leden.

30 april 2018, 14:58

Daar heb ik 1 pas+pin voor nodig, geen 6. Bovendien wil ik niet eens dat een rekening waar alleen inkomsten op binnenkomen, of alleen incasso’s vanaf mogen via een pas bereikbaar is.
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 890
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

30 april 2018, 15:43

BartJanm schreef:

Daar heb ik 1 pas+pin voor nodig, geen 6. Bovendien wil ik niet eens dat een rekening waar alleen inkomsten op binnenkomen, of alleen incasso’s vanaf mogen via een pas bereikbaar is.

Dankjewel voor je reactie BartJanm,

Op dit moment zijn er nog geen plannen om dit anders in te richten, je krijgt dus inderdaad standaard een bankpas per rekening die je aanvraagt. Ik ben benieuwd of meer klanten het met jou eens zijn. Ik neem je feedback zeker mee.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • Youssef

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 70
    Allrounder

Allrounder

30 april 2018, 15:54

Pam schreef:

BartJanm schreef:

Dankjewel voor je reactie BartJanm,

Op dit moment zijn er nog geen plannen om dit anders in te richten, je krijgt dus inderdaad standaard een bankpas per rekening die je aanvraagt. Ik ben benieuwd of meer klanten het met jou eens zijn. Ik neem je feedback zeker mee.

Groet, Pam

Ik deel de mening van Bartjanm, Knab zou moeten overwegen om rekeningen te kunnen openen waarbij je de bankpas kan "annuleren". Een rekening waar je alleen online betalingen of incasso's mee uitvoert heeft mi. geen bankpas nodig. Is zonde en milieuonvriendelijk.
  • oohh

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten oohh heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 62
    Allrounder

Allrounder

30 april 2018, 22:05

Ik ben het ook eens met de rest. Niet iedereen heeft voor een betaalrekening een pas nodig en het is verspilde moeite, tijd en geld om een pas te fabriceren die direct door de shredder gaat of ergens ligt te verstoffen.

Ik heb eerder ook een tweede betaalrekening geopend, maar gebruik de pas eigenlijk nooit. Ik heb 'm maar in de portemonnee van m'n vriendin gestopt voor het geval dat ik een keer mijn portemonnee vergeet of kwijtraak.
  • Sharon

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Sharon heeft ontvangen van andere leden.

1 mei 2018, 21:35

1+

Makkelijk voor werken in 'potjes'. Voor mijn bedrijf bijvoorbeeld wil ik een betaalrekening opzetten voor het opzij zetten van BTW en voor het betalen en ontvangen van. Hiervoor heb ik geen pas nodig. Zonde om er dan wel ééntje te ontvangen natuurlijk :)
  • Walter

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Walter heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 100
    Allrounder

Allrounder

16 mei 2018, 07:19

Helemaal eens met BertJanM. Hier zijn ook al eens eerder voorstanders voor geweest. De wens blijft dus bestaan.
  • WimPol

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten WimPol heeft ontvangen van andere leden.

17 mei 2018, 15:50

Eens, ook ik heb meerdere rekeningen waarbij geen bankpas nodig was maar die ik desondanks toch heb gekregen. Dat kan beter.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 358
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

18 mei 2018, 16:39

Bedankt voor alle reacties! :)

Op dit moment kan ik nog niets beloven, maar ook hier zien de collega's in dat het goed zou zijn om de mogelijkheid te bieden om een rekening te openen zonder bankpas. Dit heeft wel grote impact op de systemen, dus ze zijn nu aan het kijken wat de mogelijkheden zijn. Een van de dingen waar we tegenaan lopen is dat in het proces automatisch een pas wordt aangemaakt, en we nu een switch moeten inbouwen om dat uit te kunnen zetten. Dat niet alleen; als je op een later moment toch een pas zou willen moet dat ook ingericht worden. Ze zijn er in ieder geval op aan het studeren.

Groet, David
    Community Manager
  • Maurice

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Maurice heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 13

21 mei 2018, 01:10

Ben het er ook mee eens, ik heb maar 2 passen nodig en heber 8

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie