Probleempje betalen via de app

PeterK Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten PeterK heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

7 februari 2019, 17:12

Ik heb een KNAB rekening incl. credit card en wilde het saldo van mijn credit card glad strijken. Dus open ik de app van Qander om te zien welk bedrag ik middels een eenmalige betaling diende te voldoen. Vervolgens binnen de Qander app via iDeal de betaling klaargezet, op betalen gedrukt en de keuze gekregen via de KNAB site of via de KNAB app te betalen. Gekozen voor de app want dat leek mij handig via mijn telefoon waar ik die toch al in mijn handen had. Tja en toen kwam er een QR code in het scherm en die zou ik moeten scannen met de KNAB app. Huh, met de ene app de QR code scannen van de andere app? Tja, dat gaat niet hè als je maar één telefoon hebt!
:@
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1081
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

8 februari 2019, 13:41

PeterK schreef:

Ik heb een KNAB rekening incl. credit card en wilde het saldo van mijn credit card glad strijken. Dus open ik de app van Qander om te zien welk bedrag ik middels een eenmalige betaling diende te voldoen. Vervolgens binnen de Qander app via iDeal de betaling klaargezet, op betalen gedrukt en de keuze gekregen via de KNAB site of via de KNAB app te betalen. Gekozen voor de app want dat leek mij handig via mijn telefoon waar ik die toch al in mijn handen had. Tja en toen kwam er een QR code in het scherm en die zou ik moeten scannen met de KNAB app. Huh, met de ene app de QR code scannen van de andere app? Tja, dat gaat niet hè als je maar één telefoon hebt!
    :@

Hi Peter,

Vervelend om te horen. Het scherm wat je te zien kreeg is bedoeld voor als je op de desktop of laptop zit. Jij zat op je mobiel, dus hoorde je een pop-up te krijgen met de keuze om de Knab App te openen.

Mag ik vragen wat voor telefoon je hebt (Android of Iphone etc? Versie? Welke browser?)

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • PeterK Auteur

8 februari 2019, 14:13

Dat idee had ik al. Ik heb een Android (S9), nieuwste versie, browser = Chrome.
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

8 februari 2019, 14:51

PeterK schreef:

Dat idee had ik al. Ik heb een Android (S9), nieuwste versie, browser = Chrome.

Hi Peter,

Dank voor je snelle reactie. Dit zal waarschijnlijk met de cache te maken hebben. Deze kun je verwijderen van je telefoon. Hier staat uitgelegd hoe je dit kunt verwijderen. Als dit is gelukt, dan zal je voortaan de juiste pop-up krijgen als je weer een iDeal betaling wilt doen.

(zie bijlage wat de juiste melding zou moeten zijn).

Groet, Pam

1 Bijlage

• PeterK Auteur

12 februari 2019, 12:49

Bedankt voor de tip. Ik heb de cash van Chrome leeg gemaakt.
  • Archie102

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Archie102 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

25 februari 2019, 13:08

Hallo,

wat ik heb gemerkt dat Knab abb ( bij betalen via ideal ) niet automatisch terug keert naar bijvoorbeeld andere app met melding dat betaling gelukt is en lijkt alsof betaling niet gelukt is, zo heb ik eerste keer dubbel betaling gedaan. Ik gebruik ICS app om credit card rekening te betalen via Knab app. Natuurlijk, komt betaling met enige vertraging bij ICS maar als je bijvoorbeeld ING, SNS gebruikt om via Ideal te betalen werkt dit wel goed. Iets ontbreekt in KNAB app om hele betalings proces compleet te maken... Is dat bij jullie bekend? Via web versie gaat alles prima. Gebruik Iphone...
  • PamPam

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

5 maart 2019, 17:02

Archie102 schreef:

Hallo,

wat ik heb gemerkt dat Knab abb ( bij betalen via ideal ) niet automatisch terug keert naar bijvoorbeeld andere app met melding dat betaling gelukt is en lijkt alsof betaling niet gelukt is, zo heb ik eerste keer dubbel betaling gedaan. Ik gebruik ICS app om credit card rekening te betalen via Knab app. Natuurlijk, komt betaling met enige vertraging bij ICS maar als je bijvoorbeeld ING, SNS gebruikt om via Ideal te betalen werkt dit wel goed. Iets ontbreekt in KNAB app om hele betalings proces compleet te maken... Is dat bij jullie bekend? Via web versie gaat alles prima. Gebruik Iphone...

Hi Archie,

Dank voor je bericht hierover. Zou je dit willen melden bij onze Servicedesk? Je kunt een chat starten vanuit je Knab App of Persoonlijke Bankomgeving. Zij kunnen je hier verder mee helpen. Via dit kanaal kan ik dat helaas niet.

Alvast bedankt, fijne avond!

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie