Prive en/of rekening

Rob Hunter Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Rob Hunter heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 4

27 februari 2017, 15:11

Kun je bij Knab een prive en/of rekening openen
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 127
    Allrounder

Allrounder

27 februari 2017, 15:51

Hoi Rob!
    Rob Hunter schreef:

Leuk dat je een privérekening wilt openen, en niet zomaar één, maar een gezamenlijke! :)
    Zo te lezen ben je al klant bij ons! Hartstikke goed! Om een nieuwe gezamenlijke privérekening te openen log je allereerst in op je Persoonlijke Bankomgeving. Eénmaal ingelogd klik je onderin het scherm op het Service & Instellingen-icoon. In de kolom Service zie je dan de optie Particuliere rekening openen staan. Wanneer je hierop klikt ga je naar het formulier en kun je jouw nieuwe particuliere gezemenlijke rekening openen.

Kom je er niet uit, laat het ons weten. Dat mag hier, maar dat kun je natuurlijk ook via onze social media kanalen op Facebook of Twitter, of telefonisch, WhatsApp of e-mail doen.

Groet, David
    Community Manager
  • reteP46

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten reteP46 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 3

23 juli 2017, 09:52

David schreef:

Hoi Rob!

Rob Hunter schreef:

Leuk dat je een privérekening wilt openen, en niet zomaar één, maar een gezamenlijke! :)
    Zo te lezen ben je al klant bij ons! Hartstikke goed! Om een nieuwe gezamenlijke privérekening te openen log je allereerst in op je Persoonlijke Bankomgeving. Eénmaal ingelogd klik je onderin het scherm op het Service & Instellingen-icoon. In de kolom Service zie je dan de optie Particuliere rekening openen staan. Wanneer je hierop klikt ga je naar het formulier en kun je jouw nieuwe particuliere gezemenlijke rekening openen.

Kom je er niet uit, laat het ons weten. Dat mag hier, maar dat kun je natuurlijk ook via onze social media kanalen op Facebook of Twitter, of telefonisch, WhatsApp of e-mail doen.

Groet, David

Als ik het kan, kan jij het ook!
  • reteP46

23 juli 2017, 09:53

Begrijp ik goed dat je hiervoor op dubbele (maand)kosten komt? En/of is gratis als je al beiden een rekening hebt voor €5,- per maand!? :?
    Groet,
    Peter
  • tonk44

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 395
    Allrounder

Allrounder

23 juli 2017, 10:03

• reteP46

23 juli 2017, 10:14

tonk44 schreef:

@RETEP46:
    zie https://www.knab.nl/betalen/bankrekening

En dat woordje 'sympathiek' gaat mijn vraag dus ook. En/of is gratis als je al beiden een bankrekening hebt. Dat houdt dus in dat als ik één en/of rekening wil voor mijn partner en mijzelf een rekening moet openen á €5,- per maand.
    Als ik daarnaast alle problemen met de Qander creditcard lees twijfel ik heel sterk of ik de overstap van SNS naar KNAB wel moet maken.
    Peter
  • tonk44

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 395
    Allrounder

Allrounder

23 juli 2017, 10:20

reteP46 schreef:

tonk44 schreef:

@RETEP46:
    zie https://www.knab.nl/betalen/bankrekening

En dat woordje 'sympathiek' gaat mijn vraag dus ook. En/of is gratis als je al beiden een bankrekening hebt. Dat houdt dus in dat als ik één en/of rekening wil voor mijn partner en mijzelf een rekening moet openen á €5,- per maand.
    Als ik daarnaast alle problemen met de Qander creditcard lees twijfel ik heel sterk of ik de overstap van SNS naar KNAB wel moet maken.
    Peter

? Dat is een afweging die alleen jullie zelf kunnen maken. :S
    m.vr.gr. Ton

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie