Pincode wijzigen VISA creditcard via Qander

mdubbe Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mdubbe heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 5

21 juni 2018, 11:43

Hallo,

Ik vraag mij af of iemand weet hoe/waar ik de pincode van de creditcard kan wijzigen die ik via Qander geleverd heb gekregen. In 'mijn qander' kan ik het niet vinden, maar in de brief met de pincode staat duidelijk dat dit wel tot de mogelijkheden behoort.

Bedankt!
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Back-up Reacties: 542
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

21 juni 2018, 14:39

mdubbe schreef:

Hallo,

Ik vraag mij af of iemand weet hoe/waar ik de pincode van de creditcard kan wijzigen die ik via Qander geleverd heb gekregen. In 'mijn qander' kan ik het niet vinden, maar in de brief met de pincode staat duidelijk dat dit wel tot de mogelijkheden behoort.

Bedankt!

Normaal gesproken kun je inderdaad online je pincode wijzigen via de Qander omgeving. Helaas werkt deze module op dit moment niet. Vandaar dat je de mogelijkheid nu niet kunt vinden. We hebben Qander gevraagd de pin-brief aan te passen.

Groet, David
    Community Back-up
  • WaltervdHeuvel

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten WaltervdHeuvel heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

29 juni 2018, 16:52

We zijn 8 dagen verder, vandaag een pin-brief ontvangen. Staat nog altijd vermeld en nog altijd niet te vinden.
  • Youssef

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 115
    Allrounder

Allrounder

30 juni 2018, 17:14

Wordt het wel weer mogelijk om je Creditcard een nieuwe pincode te geven of heeft Qander dit er helemaal uitgehaald?
  • LisanneLisanne

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisanne heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 75
    Allrounder

Allrounder

3 juli 2018, 13:04

WaltervdHeuvel schreef:

We zijn 8 dagen verder, vandaag een pin-brief ontvangen. Staat nog altijd vermeld en nog altijd niet te vinden.

Youssef schreef:

Wordt het wel weer mogelijk om je Creditcard een nieuwe pincode te geven of heeft Qander dit er helemaal uitgehaald?

Hi Walter & Youssef,

Het wordt wel weer mogelijk om een pincode te wijzigen bij Qander, alleen op dit moment is het nog niet bekend wanneer. We houden jullie op de hoogte!

Groet, Lisanne
    Webcare Moderator bij Knab
  • Marcelo123

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marcelo123 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 3

9 augustus 2018, 08:15

Ook ik heb vandaag een brief ontvangen van Qander dat ik het wachtwoord kan wijzigen op hun site.
    Echter het lijkt op alsof dit nog steeds niet.
    Waarom staat dit in brief als het niet?
    En als het een technisch probleem is, mag dit natuurlijk niet langer dan een maand duren en hoort dit binnen maximaal een paar dagen opgelost te zijn, waarom is dit nog niet gebeurt?
  • David

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

9 augustus 2018, 15:25

Hoi Marcelo123,
    Marcelo123 schreef:

Ook ik heb vandaag een brief ontvangen van Qander dat ik het wachtwoord kan wijzigen op hun site.
    Echter het lijkt op alsof dit nog steeds niet. Waarom staat dit in brief als het niet?

We hebben het nog een keer bij onze Qander collega's nagevraagd hoe dat nou zit met die brief. We krijgen daar nog antwoord op.

Marcelo123 schreef:

En als het een technisch probleem is, mag dit natuurlijk niet langer dan een maand duren en hoort dit binnen maximaal een paar dagen opgelost te zijn, waarom is dit nog niet gebeurt?

Voor zo ver ik weet heeft dit niet met een technisch probleem te maken, maar meer met systeem-wijzigingen. Ze zijn bij Qander op dit moment hun Verified by Visa aan het optimaliseren naar de laatste standaard van Visa. Mogelijk heeft het daarmee verband, dit heeft namelijk grote impact op hun systemen en zal veel op dat vlak verbeteren, maar dat zou ik bevestigd moeten krijgen.

Groet, David
    Community Back-up
  • Jeffrey87

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeffrey87 heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 24
    Allrounder

Allrounder

27 augustus 2018, 16:31

Is er al een update over wanneer je de pincode kunt aanpassen? Dit probleem speelt overigens al langer dan dit topic.

Toen ik mijn pincode na het ontvangen van mijn Visa kaart wilde aanpassen, werd dit ook steeds niet verwerkt, mijn oorspronkelijke pincode bleef maar actief.

Qander heeft mij toen een nieuwe kaart opgestuurd, omdat ze het idee hadden dat het in de kaart zat (ik wist wel beter), maar tot op heden werkt het nog steeds niet. Ik heb de hoop maar opgegeven.
  • LisanneLisanne

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisanne heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 75
    Allrounder

Allrounder

27 augustus 2018, 20:17

Jeffrey87 schreef:

Is er al een update over wanneer je de pincode kunt aanpassen? Dit probleem speelt overigens al langer dan dit topic.

Toen ik mijn pincode na het ontvangen van mijn Visa kaart wilde aanpassen, werd dit ook steeds niet verwerkt, mijn oorspronkelijke pincode bleef maar actief.

Qander heeft mij toen een nieuwe kaart opgestuurd, omdat ze het idee hadden dat het in de kaart zat (ik wist wel beter), maar tot op heden werkt het nog steeds niet. Ik heb de hoop maar opgegeven.

Ik heb helaas geen update voor je. Ik vermoed dat het nog wel even kan duren. We houden je uiteraard op de hoogte.

Groet, Lisanne
    Webcare Moderator bij Knab
  • MoniqueN

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MoniqueN heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

15 december 2018, 22:57

Iemand hier iets over mogen vernemen?
  • David

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

17 december 2018, 07:58

Hoi Moniquen,

Helaas is het wijzigen op dit moment nog niet mogelijk. We kunnen op dit moment hierover geen update melden.

Groet, David
    Community Back-up

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie