Nieuwe iPad App bemerkingen

Tags:

Pidi Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pidi heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 33
Allrounder

Allrounder

31 maart 2017, 10:53

Zojuist heb ik de nieuwe iPad app geïnstalleerd.
Ten opzichte van de oude app een grote verbetering, maar het kan altijd nog beter. ;-)

Dus mag ik zo vrij zijn wat opmerkingen te maken?

* Hebben jullie de App ook wel eens op een iPad mini bekeken?
Dat zijn wel HELE kleine lettertjes in de lijst met bij- en afschrijvingen.... :-(
Mag dat een tikkie groter?
Er is ruimte genoeg.

* Aan de linkerkant wordt bij ieder rekeningnummer een knoepert van een logo er bij gezet.
Ziet er fris en fruitig uit, maar is wel enorm zonde van de ruimte. Ik moet nu vanwege de logo's gaan scrollen om al mijn rekeningen te kunnen zien. Kan dat compacter?

*Ik gebruikte de oude app al tijden niet meer. In plaats daarvan had ik simpelweg de iPhone app op mijn iPad geïnstalleerd.
Toen ik die vanochtend startte, kreeg ik een seintje dat er een update van de beschikbaar was. Maar ik kon deze niet installeren. Ik moest eerst de oude app verwijderen en daarna helemaal opnieuw installeren om het op orde te krijgen.
Is dat bekend?

Reacties (1)

• PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1081
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

4 april 2017, 17:46

@Pidi:

Dank voor al je feedback en opmerkingen :)!

pidi schreef:

* Hebben jullie de App ook wel eens op een iPad mini bekeken?
    Dat zijn wel HELE kleine lettertjes in de lijst met bij- en afschrijvingen.... :-(
    Mag dat een tikkie groter?
    Er is ruimte genoeg.

- We nemen dit punt mee en gaan kijken of dit mogelijk is.

pidi schreef:

* Aan de linkerkant wordt bij ieder rekeningnummer een knoepert van een logo er bij gezet.
    Ziet er fris en fruitig uit, maar is wel enorm zonde van de ruimte. Ik moet nu vanwege de logo's gaan scrollen om al mijn rekeningen te kunnen zien. Kan dat compacter?

- Dit is eigenlijk een beetje het design, ik denk daarom niet dat het aangepast wordt. maar ik geef het zeker door. Je kunt daarnaast ook via 'weergave rekeningen' je account overzichtelijker maken waardoor je bijv. minder hoeft te scrollen.

pidi schreef:

*Ik gebruikte de oude app al tijden niet meer. In plaats daarvan had ik simpelweg de iPhone app op mijn iPad geïnstalleerd.
    Toen ik die vanochtend startte, kreeg ik een seintje dat er een update van de beschikbaar was. Maar ik kon deze niet installeren. Ik moest eerst de oude app verwijderen en daarna helemaal opnieuw installeren om het op orde te krijgen.

- Dit klopt inderdaad! Dat komt omdat het een volledig nieuwe App is en kan daarom niet geupdate worden.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie