Nieuw: Mijn Qander App voor Jouw Knab Visa Card

David Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 491
Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

16 oktober 2018, 10:23

[16 oktober 2018] De app was al even beschikbaar, maar nu officieel! De Mijn Qander App voor de Knab Visa Card is er! De gratis app geeft je in één oogopslag alle informatie over je kaart en je kunt ook zelf je gegevens aanpassen; Mijn Qander in je broekzak.

De voordelen van de Mijn Qander App

Je bent natuurlijk gewend al je Knab Bankzaken al in je broekzak te hebben. Vanaf nu heb je dat ook voor je Knab Visa Card van Qander dankzij de Mijn Qander App. Maar, wat kun je er allemaal mee?

Je kunt…

…de actuele status van je kaart zien zoals je uitgaven, bestedingsruimte en kaartlimiet.
…je rekeningoverzicht bekijken en downloaden.
…je persoonlijke gegevens wijzigen.
…de kaartlimiet van je Knab Visa Card wijzigen.
…een extra betaling simpel regelen.
…de Knab Visa Card activeren voor gebruik.

Er is geen verschil met de Mijn Qander die je kent vanuit de browser. Het voordeel is dat je sneller kunt inloggen. Kijk voor meer informatie op website van Qander.

Is de Mijn Qander ook beschikbaar voor mijn toestel?

De Mijn Qander App is speciaal ontwikkeld voor smartphone en/of tablet. Je kunt de app downloaden voor Android of Apple. Kijk op Google Play of in de App Store of jouw toestel geschikt is voor de Qander App of download de app direct.

Download nu uit de App Store! | Download nu uit Google Play!

Hoe log ik in op de Mijn Qander App?

Om de App te gebruiken, log je eenmalig in met je e-mailadres en gekozen wachtwoord voor Mijn Qander. Vervolgens kun je een mobiele inlogwijze (5-cijferige pincode, Touch ID of Face ID) instellen om snel in de Mijn Qander App in te loggen. De mobiele inlogwijze kun je voor 1 toestel instellen. Wil je de inlogwijze wijzigen? Ga daarvoor naar 'Mijn gegevens'.

Veel plezier met de nieuwe Mijn Qander App voor de Knab Visa Card!

Community Manager
  • Walter

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Walter heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 174
    Allrounder

Allrounder

25 oktober 2018, 06:35

Ik ben er blij mee. De Qander Visa app vind ik completer, mooier en duidelijker dan bijvoorbeeld de app van American Express. En voor mij kwam hij precies op tijd aangezien ik deze week weer aan het overstappen ben van het primair gebruiken van de American Express Card naar de Visa Card. De Visa Card gebruikte ik tot nu toe bijna nooit. De nieuw app gaat me zeker helpen om deze card toch meer te gaan gebruiken.
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 967
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

25 oktober 2018, 18:09

Walter schreef:

Ik ben er blij mee. De Qander Visa app vind ik completer, mooier en duidelijker dan bijvoorbeeld de app van American Express. En voor mij kwam hij precies op tijd aangezien ik deze week weer aan het overstappen ben van het primair gebruiken van de American Express Card naar de Visa Card. De Visa Card gebruikte ik tot nu toe bijna nooit. De nieuw app gaat me zeker helpen om deze card toch meer te gaan gebruiken.

Nice Walter! Goed om te horen :)
    Webcare Moderator bij Knab
  • BastiaanW

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten BastiaanW heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

2 november 2018, 10:36

Dit is zeker een verbetering. Al blijft het knullig dat je de je een aparte app nodig hebt, en niet gewoon je creditcard in de knab-app kan zien, zoals bij andere banken.
  • tbeemster

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tbeemster heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 3

9 november 2018, 10:57

BastiaanW schreef:

Dit is zeker een verbetering. Al blijft het knullig dat je de je een aparte app nodig hebt, en niet gewoon je creditcard in de knab-app kan zien, zoals bij andere banken.

Ik beaam deze mening.
  • David Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 491
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

9 november 2018, 15:33

De wens om dit aan te kunnen bieden is er zeker! Ik hoop ook dat we hier samen met Qander mee aan de slag kunnen. Het is vandaag de dag misschien soms moeilijk te beseffen omdat alles 'instant' is...maar Rome is niet op één dag gebouwd.

Groet, David
    Community Manager

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie