Meerdere handelsnamen op BV

mzonnenberg78 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mzonnenberg78 heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

29 september 2017, 09:34

In mijn werkmaatschappij heb ik meerdere handelsnamen en zou het mooi en handig vinden als ik voor iedere handelsnaam een eigen rekening kan openen in de account van de BV, echter wel met dien verstande dat de rekening die aan de handelsnaam is gekoppeld ook de naam van de handelsnaam heeft bij het ontvangen en betalen van gelden. Dit voorkomt verwarring en staat een stuk professioneler richting de klanten en leveranciers. Is dit te regelen?
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 641
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

3 oktober 2017, 14:22

mzonnenberg78 schreef:

In mijn werkmaatschappij heb ik meerdere handelsnamen en zou het mooi en handig vinden als ik voor iedere handelsnaam een eigen rekening kan openen in de account van de BV, echter wel met dien verstande dat de rekening die aan de handelsnaam is gekoppeld ook de naam van de handelsnaam heeft bij het ontvangen en betalen van gelden. Dit voorkomt verwarring en staat een stuk professioneler richting de klanten en leveranciers. Is dit te regelen?

Goedemiddag!

Goede vraag, graag leg ik het je uit.

Je kunt bij Knab voor één Kamer van Koophandel registratie één zakelijk pakket openen. Je kunt dus geen aparte zakelijke rekeningen openen per handelsnaam. Binnen je zakelijke pakket mag je wel meerdere betaalrekeningen hebben. Je kunt deze rekening intern apart een naam geven, maar dat heeft geen gevolgen voor de zichtbare tenaamstelling bij overboekingen. Je kunt zelf kiezen op welke handelsnaam je rekening geregistreerd staat en daarmee welke naam meekomt met je overboekingen.

Op dit moment zijn er nog geen concrete plannen om het mogelijk te maken per handelsnaam een zakelijke rekening te openen. We zijn echter nog een jonge bank en ontwikkelen onszelf en onze producten constant. We luisteren daarbij graag naar de wensen van onze (potentiële) klanten.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • Th. Prevoo

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Th. Prevoo heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

6 oktober 2017, 09:19

[quote=Pam]
    mzonnenberg78 schreef:

Dit zou tegemoet komen aan wensen van velen! KNAB graag mogelijk maken.

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie