Levertijd bankpas

justinvh Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten justinvh heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

19 augustus 2016, 09:15

Op zaterdag 6 augustus ben ik mijn bankpasverloren, ik heb deze op zondag 7 augustus laten blokkeren en een nieuwe pas aangevraagd. Dit kan vanaf verzending tot 5 werkdagen duren, in dit geval dus 8 dagen. Na deze 8 dagen kwam ik erachter dat de nieuwe pas helemaal niet verzonden is, waardoor ik nu al 12 dagen aan het wachten ben op een pas - en ik theoretisch nog tot maandag (15 dagen) moet wachten.

Een oude reactie van jullie noemt de levertijden van andere banken.
- Ten eerste is mijn ervaring (ING, Rabobank) dat je pas bij deze banken binnen 2 werkdagen op de mat ligt, de indicatie van de max is waarschijnlijk een "worst case scenario".
- Daarnaast is de vergelijking bij voorbaat onterecht omdat je bij deze banken contant geld op kunt nemen in één van de filialen. Bij Binck zit je simpelweg zonder pinpas en zonder geld.

Deze levertijd is wat mij betreft dus gewoon veel te lang.
  • AngelinaAngelina

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Angelina heeft ontvangen van andere leden.

Medewerker Reacties: 50
    Allrounder

Allrounder

25 augustus 2016, 09:31

justinvh schreef:

Op zaterdag 6 augustus ben ik mijn bankpasverloren, ik heb deze op zondag 7 augustus laten blokkeren en een nieuwe pas aangevraagd. Dit kan vanaf verzending tot 5 werkdagen duren, in dit geval dus 8 dagen. Na deze 8 dagen kwam ik erachter dat de nieuwe pas helemaal niet verzonden is, waardoor ik nu al 12 dagen aan het wachten ben op een pas - en ik theoretisch nog tot maandag (15 dagen) moet wachten.

Een oude reactie van jullie noemt de levertijden van andere banken.
    - Ten eerste is mijn ervaring (ING, Rabobank) dat je pas bij deze banken binnen 2 werkdagen op de mat ligt, de indicatie van de max is waarschijnlijk een "worst case scenario".
    - Daarnaast is de vergelijking bij voorbaat onterecht omdat je bij deze banken contant geld op kunt nemen in één van de filialen. Bij Binck zit je simpelweg zonder pinpas en zonder geld.

Deze levertijd is wat mij betreft dus gewoon veel te lang.

Je hebt helemaal gelijk! We hebben er inmiddels voor gezorgd dat onze bankpassen sneller terecht komen bij jou als klant. Ik ben daarom benieuwd of je je bankpas inmiddels hebt ontvangen.

Groet,
    Angelina
    Klant Engagement bij Knab
  • Michiel123

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Michiel123 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

16 mei 2017, 09:05

Er wordt door de klantenservice van KNAB nog steeds 3-5 werkdagen gecommuniceerd. Dat is echt veel te lang voor een bank zonder fysieke kantoren. Bij de Rabo of ING kan ik even langs lopen om geld te halen.
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 500
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

16 mei 2017, 12:43

@Michiel123,

Heb je laatst zelf een bankpas aangevraagd? Ben benieuwd hoe lang het echt duurde voordat je deze binnen had :-)

De 5 werkdagen is uiterlijk en daarmee dekken wij onszelf een beetje in ;-) Het gaat in de meeste gevallen gelukkig eerder richting de 3 werkdagen. In die tijd is de pas aangevraagd, gemaakt en via de post bij jou bezorgd. Toveren kunnen we helaas (nog) niet dus veel sneller dan dit gaat het niet worden...
    Webcare Moderator bij Knab
  • difra2009

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten difra2009 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 3

8 september 2017, 10:51

ik ben 3 weken geleden klant geworden bij knab.
    De cardreader en bankpas kwamen vrij snel binnen. Omdat er geen beschrijving bij de bankpas was dat deze eerst geactiveerd diende te worden via een online overboeking of door een pinbetaling dachten we dus dat de bankpas stuk was en heb ik 26 augustus een nieuwe bankpas aangevraagd. ( ik kon de oude weggooien )

Deze is nooit aangekomen en dus 2 September weer contact gehad met de klantenservice.
    Weer is er een nieuwe bankpas opgestuurd maar ook deze is nog niet binnen.
    Het gevolg is nu dus dat ik niet bij mijn geld kan komen en geen overschrijvingen kan doen.
    Het weekend staat voor de deur en er zullen toch boodschappen moeten komen. Spoed versturingen doet knab blijkbaar niet aan. om de klant uit de brand te helpen.

Als je de klantenservice belt zeggen ze van tja het enige wat we kunnen doen is weer een pas opsturen.
    Het adres is al 3x gecontroleerd dus daar ligt het niet aan.
    Wat heb ik eraan als er een nieuwe pas opgestuurd krijg maar hem nooit ontvang?

Hoe gaan we dit probleem oplossen knab?
  • LisaLisa

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

8 september 2017, 15:38

Hi Dirfra2009, wat een vervelende situatie zeg. Ik heb aan mijn collega's van de Servicedesk gevraagd of zij jou even willen bellen zodat we het probleem snel kunnen oppakken! Ik hoor graag hoe het is afgelopen :-) Groet, Lisa
  • difra2009

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten difra2009 heeft ontvangen van andere leden.

8 september 2017, 15:50

Ik denk dat het onnuttig is dat ze me bellen want hun kunnen verder niks aan het probleem doen. Het zou dan aan de verzending van het bedrijf moeten liggen waar de passen worden gemaakt. Maar het kan niet 2x fout gaan toch?
  • LisaLisa

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

11 september 2017, 10:37

Goedemorgen, mijn collega's kunnen je aan de telefoon toch het beste helpen doordat zij precies zien wat er is misgegaan. Dat kan ik vanuit hier niet namelijk. Hopelijk komt jouw bankpas alsnog snel binnen :-)
  • difra2009

11 september 2017, 10:52

Probleem is al opgelost. De pas van 2 september schijnt nooit verstuurd te zijn. Als het goed is is hij nu wel onderweg
  • LisaLisa

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

11 september 2017, 11:50

Fijn dat het is opgelost :D

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie