Knab basis pakketkosten en/of rekening

wesleymaths Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten wesleymaths heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

4 januari 2019, 00:21

Mijn vriendin en ik hebben sinds kort een en/of rekening met het Knab basis pakket. Nu zijn er deze maand pakketkosten afgeschreven. Dit was juist de reden dat we voor Knab kozen, vanwege het basispakket. De pakketkosten zijn erg raar overigens, 2,50 zonder beschrijving. Het plus pakket is vanaf 5 euro.

Reacties (1)

• PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 996
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

4 januari 2019, 08:29

wesleymaths schreef:

Mijn vriendin en ik hebben sinds kort een en/of rekening met het Knab basis pakket. Nu zijn er deze maand pakketkosten afgeschreven. Dit was juist de reden dat we voor Knab kozen, vanwege het basispakket. De pakketkosten zijn erg raar overigens, 2,50 zonder beschrijving. Het plus pakket is vanaf 5 euro.

Hi Wesley, helaas kan ik via dit kanaal niet meekijken wat er is afgeschreven. Je kunt hiervoor telefonisch contact op nemen via 020 303 1600 of een chat starten vanuit je inlogomgeving. Dan kunnen wij nagaan wat er is afgeschreven en of dit juist of niet juist is. We zijn tot 22.00 uur bereikbaar!

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie