Gesloten: Instant interbancaire betaling

• LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 522
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

28 december 2017, 16:11

Hi Maurice, goeie vraag! Het klopt dat sommige banken hier al mee bezig zijn. Dit zijn allemaal testen tussen twee banken die samenwerken en dus nog niet tussen meerdere banken mogelijk. Knab gaat in 2018 stappen maken, en zal dit in 2019 introduceren nadat de interbancaire pilot testen zijn afgerond. Er is dus nog flink wat geduld voor nodig :(
    Webcare Moderator bij Knab
  • dennisb

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten dennisb heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 19
    Allrounder

Allrounder

29 december 2017, 10:27

Lisa schreef:

Hi Maurice, goeie vraag! Het klopt dat sommige banken hier al mee bezig zijn. Dit zijn allemaal testen tussen twee banken die samenwerken en dus nog niet tussen meerdere banken mogelijk. Knab gaat in 2018 stappen maken, en zal dit in 2019 introduceren nadat de interbancaire pilot testen zijn afgerond. Er is dus nog flink wat geduld voor nodig :(

Aansluiten op Ripplenet (www.ripple.com) dan ben je in een keer klaar en kan je over de hele wereld betalingen in enkele seconden en tegen ongekend lage tarieven doorvoeren.
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 522
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

29 december 2017, 16:01

Dat ziet er inderdaad goed uit, Dennisb. Of het door de Nederlandse regelgeving goedgekeurd wordt is een tweede.. Maar als mijn collega's er nog niet vanaf wisten zal ik ze er zeker op wijzen! :-)
    Webcare Moderator bij Knab
  • Youssef

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 116
    Allrounder

Allrounder

3 januari 2018, 13:12

Niet een idee om betaalverzoeken te kunnen versturen via iDeal als tussenoplossing, zodat deze realtime kunnen worden bijgeschreven? Aangezien Sowdan er ook uit ligt, word dit toch wel gemist.
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Back-up Reacties: 542
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

4 januari 2018, 13:14

Hoi Youssef,

Youssef schreef:

Niet een idee om betaalverzoeken te kunnen versturen via iDeal als tussenoplossing, zodat deze realtime kunnen worden bijgeschreven?

Ik weet dat mijn collega's wel bezig zijn met zulke oplossingen, maar ik weet niet wat de status daarvan is. Wel kan ik je vertellen dat wij instant payments verwachten in het tweede kwartaal van 2019. Hoe dat precies zit, daar hopen we een topic van online te kunnen zetten. Dan wordt alles, denk ik, weer iets duidelijker.

Groet, David
    Community Back-up
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Back-up Reacties: 542
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

5 januari 2018, 12:00

Hoi allemaal, we hebben een nieuw topic geopend over instant payments. Daar kunnen we het gesprek verder voeren.

Groet, David
    Community Back-up
Bekijk mobiele versie