In hoeveel delen kan je een transactie splitsen?

Merure Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Merure heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

17 juli 2016, 20:15

Klopt het dat je een transactie maar maximaal mag opslitsen in 5 andere transacties? Of moet dit niet uitmaken?

Ik zie namelijk na de 5de gespiltste transactie nog wel de knop staan, maar als je hier op klikt verschijnt er vervolgens geen extra invoer veld voor de gesplitste transactie? Ik gebruik Google Chrome, laatste versie.
Beste antwoord door Pam

merure schreef:

Klopt het dat je een transactie maar maximaal mag opslitsen in 5 andere transacties? Of moet dit niet uitmaken?

Hi Merure! Het klopt inderdaad wat je zegt. Dit kan maximaal tot 5 transacties. Ons systeem is op deze manier ingericht. Ik zal een suggestie noteren om het aantal transacties op te hogen. Bedankt voor je feedback!

Bekijk originele reactie

Reacties (1)

• PamPam Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 937
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

26 juli 2016, 15:22

merure schreef:

Hi Merure! Het klopt inderdaad wat je zegt. Dit kan maximaal tot 5 transacties. Ons systeem is op deze manier ingericht. Ik zal een suggestie noteren om het aantal transacties op te hogen. Bedankt voor je feedback!
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie