iDeal-betalingen uitvoeren en Face ID

Pixel Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pixel heeft ontvangen van andere leden.

Toonbank Reacties: 0

19 februari 2019, 15:48

Al enige tijd merk ik problemen met Face ID en online betalingen. Als ik iets bestel via een webshop via mijn iPhone of iPad kies ik voor knab als betaalmethode. Daarna wordt de iDeal pagina van knab geopend in mijn browser en vraagt Safari of ik de knab-app wil openen om de betaling te voltooien. Ik kies voor open en de knab app wordt geopend. Daarna wordt mijn gezicht gescand via Face ID en word ik ingelogd.

Helaas houdt het verhaal daar op, de betaling van mijn bestelling komt niet te voorschijn en ik kan de bestelling niet afronden. Ik heb nu gelukkig zelf uitgevonden dat het volstaat om terug te keren naar Safari en de pagina te verversen. Dan krijg ik de vraag opnieuw om de knab app te openen. Omdat de app is ontgrendeld door Face ID en de periode kort genoeg is zodat deze niet automatisch vergrendeld wordt, komt het betaalscherm wel tevoorschijn omdat Face ID wordt overgeslagen.

Hopelijk kan dit opgelost worden en \kunnen jullie wat met deze feedback.

Reacties (1)

• PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1081
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

21 februari 2019, 10:20

Pixel schreef:

Al enige tijd merk ik problemen met Face ID en online betalingen. Als ik iets bestel via een webshop via mijn iPhone of iPad kies ik voor knab als betaalmethode. Daarna wordt de iDeal pagina van knab geopend in mijn browser en vraagt Safari of ik de knab-app wil openen om de betaling te voltooien. Ik kies voor open en de knab app wordt geopend. Daarna wordt mijn gezicht gescand via Face ID en word ik ingelogd.

Helaas houdt het verhaal daar op, de betaling van mijn bestelling komt niet te voorschijn en ik kan de bestelling niet afronden. Ik heb nu gelukkig zelf uitgevonden dat het volstaat om terug te keren naar Safari en de pagina te verversen. Dan krijg ik de vraag opnieuw om de knab app te openen. Omdat de app is ontgrendeld door Face ID en de periode kort genoeg is zodat deze niet automatisch vergrendeld wordt, komt het betaalscherm wel tevoorschijn omdat Face ID wordt overgeslagen.

Hopelijk kan dit opgelost worden en \kunnen jullie wat met deze feedback.

Goedemorgen Pixel!

Bedankt voor je bericht en feedback hierover. Via het forum kan ik dit soort problemen niet registreren en verder laten uitzoeken. Zou je deze melding kunnen doorgeven aan onze Servicedesk via 020 303 1600 of je kunt ook een chat starten vanuit je Knab App of vanuit je Persoonlijke Bankomgeving. Mijn collega's kunnen het dan verder laten uitzoeken en een oplossing zoeken.

Ik wens je een hele fijne dag verder!

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie