Hoge pakketkosten

Vonk Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Vonk heeft ontvangen van andere leden.

Toonbank Reacties: 0

27 maart 2019, 11:20

Na 1 jaar KNAB best tevreden. Echter wat ik niet begrijp zijn de maandelijkse! pakketkosten van €5,-. Dit is zo'n 135% hoger dan bij de ING. Hoezo 'spaar' ik dan?
  • Engel

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Engel heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

27 maart 2019, 12:02

Het bedrag hangt heel erg af van de situatie zoals die voor jou geldt. Bij een simpele situatie met één betaal- en spaarrekening is een andere bank per maand misschien goedkoper, maar bijvoorbeeld in mijn geval (4 betaalrekeningen en meerdere spaarrekeningen) is Knab vele malen goedkoper dan andere banken (wanneer je tenminste alles bij één bank wilt hebben).
  • Marco90

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marco90 heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 33
    Allrounder

Allrounder

31 maart 2019, 14:39

Engel schreef:

Het bedrag hangt heel erg af van de situatie zoals die voor jou geldt. Bij een simpele situatie met één betaal- en spaarrekening is een andere bank per maand misschien goedkoper, maar bijvoorbeeld in mijn geval (4 betaalrekeningen en meerdere spaarrekeningen) is Knab vele malen goedkoper dan andere banken (wanneer je tenminste alles bij één bank wilt hebben).

Dat inderdaad, plus als ik de rente meeneem op de spaarrekeningen (die natuurlijk enorm laag is maar nog steeds 8x hoger dan bij mijn vorige bank), dan loont het in mijn geval zeker als je al deze punten vergelijkt.
  • Youssef

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 115
    Allrounder

Allrounder

29 april 2019, 11:07

Marco90 schreef:

Engel schreef:

Dat inderdaad, plus als ik de rente meeneem op de spaarrekeningen (die natuurlijk enorm laag is maar nog steeds 8x hoger dan bij mijn vorige bank), dan loont het in mijn geval zeker als je al deze punten vergelijkt.

Als je alleen 1 Betaal en spaarrekening wilt is €5 inderdaad aan de hoge kant wat betreft pakketkosten. Het zou voor Knab wellicht een idee kunnen zijn om een "instappakket" aan te bieden voor +/-€2,-.

Maar het hangt voornamelijk hoeveel rekeningen en spaarrekeningen je hebt. Knab is samen met Bunq Premium gericht op klanten die graag meerdere rekeningen wensen te hebben.
  • MaxH

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten MaxH heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 120
    Allrounder

Allrounder

1 mei 2019, 12:05

Vonk schreef:

Na 1 jaar KNAB best tevreden. Echter wat ik niet begrijp zijn de maandelijkse! pakketkosten van €5,-. Dit is zo'n 135% hoger dan bij de ING. Hoezo 'spaar' ik dan?

Inderdaad, wordt tijd om weer over te stappen.....

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie