Hoe kan mijn naam op een bon staan hier in Spanje?

Wallace78 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Wallace78 heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 46

17 juli 2018, 13:39

Ik pin hier nog wel eens wat op vakantie in Lanzarote(vandaag laatste dag) en laatst had ik slippers gekocht. Tot mijn grote verbazing stond mijn voor- en achternaam op de bon. Hoe kan dit?
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Back-up Reacties: 542
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

19 juli 2018, 14:56

Hoi Wallace78,

Wallace78 schreef:

Ik pin hier nog wel eens wat op vakantie in Lanzarote(vandaag laatste dag) en laatst had ik slippers gekocht. Tot mijn grote verbazing stond mijn voor- en achternaam op de bon. Hoe kan dit?

We zijn je niet vergeten hoor :) We hebben het voorval al een paar dagen geleden uitgezet bij een collega, het duurt blijkbaar iets langer om die informatie boven water te krijgen. Ik weet ook niet of het in Spanje gebruikelijk is de naam te tonen op de bon, of dat het een instelling vanuit ons betreft. Maar die informatie komt nog.

Groet, David
    Community Back-up
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1081
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

24 juli 2018, 11:50

Wallace78 schreef:

Hi Wallace,

We hebben navraag voor je gedaan. Het komt omdat de naam op de chip van de bankpas staat. In het verleden kwam dit ook in Nederland regelmatig voor, maar de meeste partijen die de (pin)betalingen regelen hebben dit kunnen uitschakelen. Het komt nu dus alleen nog sporadisch voor, met name in het buitenland. Wij kunnen contact opnemen met de betreffende processor van de betaling die jij hebt uitgevoerd, om te vragen of zij dit kunnen aanpassen.

Kun je aangeven waar de betalings exact heeft plaats gevonden? Plaats, datum, tijdstip, winkel etc? En zou je een kopie van de bon wil sturen naar service@knab.nl. Je kunt in de e-mail aangeven dat dit via de Knab Community is gegaan (je mag eventueel mijn naam noteren in de mail).

Dan kunnen wij ermee aan de slag. Geen garantie dat het aangepast wordt, maar we gaan het proberen.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • Wallace78 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Wallace78 heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 46

28 juli 2018, 14:52

Ohw dat hoeft niet extra..als het maar niet standaard wordt uitgeprint op die manier..bedankt iig voor het uitzoekwerk.
  • martva

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten martva heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 52

14 augustus 2018, 12:28

Pam schreef:

In het verleden kwam dit ook in Nederland regelmatig voor, maar de meeste partijen die de (pin)betalingen regelen hebben dit kunnen uitschakelen.
    Groet, Pam

Eerlijk gezegd heb ik dit nog nooit gezien. Over hoe lang geleden spreken we hier? 1889?
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1081
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

14 augustus 2018, 14:27

martva schreef:

Eerlijk gezegd heb ik dit nog nooit gezien. Over hoe lang geleden spreken we hier? 1889?

Hi Martva, dat kan kloppen dat je dit nog nooit gezien hebt. Zoals ik ook aangeef in mijn vorige bericht komt dit in Nederland nauwelijks voor. Mocht je het toch ooit eens tegenkomen, dan kunnen wij contact opnemen met de betreffende processor van de betaling die je hebt uitgevoerd, om te vragen of zij dit kunnen aanpassen.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie