Geplande transacties inzien

pn1959 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten pn1959 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

16 december 2016, 16:04

Ik zoek een mogelijkheid om geplande betalingen in te kunnen zien. Zo kan worden voorkomen dat je 2* dezelfde betaling invoert.
Beste antwoord door tonk44

Een goede morgen PN1959
Aan de onderkant van het scherm is er een menubalk.Als je op "Betalen" klikt opent er een subbalk met allerlei menu's. In de kolom "Overzicht" staat datgene jij zoekt "Geplande overboekingen". Zie schermafdruk.

Succes !

Bekijk originele reactie
  • tonk44

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 529
    Allrounder

Allrounder

16 december 2016, 21:54

PN1959, kijk eens in het menu. Daar vindt je wat je zoekt. Detailinfo naar jou over het hoe is afhankelijk waarmee je werkt. PC met website, iPhone of Android of ....
    m.vr.gr. Ton
  • pn1959 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten pn1959 heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

19 december 2016, 09:41

Dag Ton,

Ik gebruik hoofdzakelijk een PC. Waar moet ik in het menu kijken?
  • tonk44 Antwoord

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 529
    Allrounder

Allrounder

19 december 2016, 09:53

Een goede morgen PN1959
    Aan de onderkant van het scherm is er een menubalk.Als je op "Betalen" klikt opent er een subbalk met allerlei menu's. In de kolom "Overzicht" staat datgene jij zoekt "Geplande overboekingen". Zie schermafdruk.

Succes !

1 Bijlage

m.vr.gr. Ton

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie