Foutmelding Saldobeheer

tonk44 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 529
Allrounder

Allrounder

12 juli 2017, 14:44

Bij het uitschakelen van automatisch sparen en notificatie komt bij het opslaan de foutmelding "Er is een fout opgetreden"

m.vr.gr. Ton
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Back-up Reacties: 542
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

13 juli 2017, 16:47

tonk44 schreef:

Bij het uitschakelen van automatisch sparen en notificatie komt bij het opslaan de foutmelding "Er is een fout opgetreden"

Krijg je dit enkel op één browser of op andere browsers ook? Is het alleen bij automatisch sparen, of krijg je het ook met andere schuifjes op die pagina?
    Community Back-up
  • tonk44 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 529
    Allrounder

Allrounder

13 juli 2017, 17:05

@DAVID: Bij zowel Internet Explorer als Chrome (Windows 7 geheel geupped) doet zich het probleem voor bij saldobeheer..
    Bij de andere schuifjes heb ik de melding niet kunnen oproepen.
    m.vr.gr. Ton
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Back-up Reacties: 542
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

14 juli 2017, 09:40

Bedankt voor het bevestigen @tonk44. Ik heb mijn collega's verzocht dit te repareren.
    Community Back-up
  • Dejiko

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Dejiko heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

30 juli 2017, 23:27

Ik krijg deze foutmelding ook, maar dan wanneer ik een geautomatiseerde overboeking tussen mijn eigen rekeningen wil instellen. Geautomatiseerde overboekingen naar rekeningen van derden vormen vreem genoeg geen probleem. Ik gebruik Chrome op Mac.
  • LisaLisa

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Lisa heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 522
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

31 juli 2017, 19:18

Bedankt Dejiko! We gaan het meenemen :-)
    Webcare Moderator bij Knab
  • Dejiko

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Dejiko heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

1 augustus 2017, 17:51

Nog een kleine aanvulling: de overboekingen bleken wel degelijk aangemaakt te worden, ik had ze alleen niet gezien. Ik gebruik een laptop en zag niet dat er een onderaan ook nog overboekingen onder de noemer "Periodieke overboekingen tussen eigen rekeningen" stonden. Deels ook omdat het bovenin beeld staande "Periodieke overboekingen" een totaaloverzicht suggereert (i.p.v. bijvoorbeeld "Periodieke overboekingen naar externe rekeningen"). Wellicht een UX-dingetje om rekening mee te houden bij een update ;)

Los daarvan krijg ik de foutmelding nog steeds te zien, ook wanneer ik überhaupt het scherm met geplande overboekingen open.
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1095
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

8 augustus 2017, 15:20

Dejiko schreef:

Nog een kleine aanvulling: de overboekingen bleken wel degelijk aangemaakt te worden, ik had ze alleen niet gezien. Ik gebruik een laptop en zag niet dat er een onderaan ook nog overboekingen onder de noemer "Periodieke overboekingen tussen eigen rekeningen" stonden. Deels ook omdat het bovenin beeld staande "Periodieke overboekingen" een totaaloverzicht suggereert (i.p.v. bijvoorbeeld "Periodieke overboekingen naar externe rekeningen"). Wellicht een UX-dingetje om rekening mee te houden bij een update ;)

Los daarvan krijg ik de foutmelding nog steeds te zien, ook wanneer ik überhaupt het scherm met geplande overboekingen open.

Top, dank voor je aanvulling Dejiko. Ik voeg dit toe aan het probleem dat we uit hebben staan.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie