Creditcard via Qander


Bas Kiers Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Bas Kiers heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

1 november 2016, 09:29

Ik ben een maand geleden overgestapt naar Knab. De reden dat ik voor Knab gekozen heb is vanwege de relatief hoge spaarrente en omdat er een credit card bij het standaard pakket inbegrepen zit. Nu heb ik meerdere malen een aanvraag proberen te doen bij Qander maar deze zijn allemaal geweigerd. Dit verraste mij aangezien mijn financiële situatie, vooral in vergelijking met mijn peers die wel een credit card beschikken van een andere bank, erg stabiel is.

Ik heb contact opgenomen met Qander en mij werd verteld dat ze (om privacy redenen) niet konden inzien waarom ik geweigerd was en dat alleen Knab uitzonderingen kan aanvragen op hun automatische validatie. Vervolgens heb ik contact opgenomen met Knab en na meerdere telefoontjes het antwoord gekregen dat ze alleen een uitzondering maken wanneer ik meer dan een ton eigen vermogen op mijn rekening heb staan. Mij lijkt deze voorwaarde absurd aangezien dit hoogstwaarschijnlijk een groot percentage van de klanten met dezelfde problemen als ik heb uitsluit om een credit card te krijgen via Knab.

Het meest vervelend vind ik dat er groot wordt geadverteerd met een credit card bij je betaalrekening maar wanneer je eenmaal een aanvraag doet afgescheept wordt met irrationele eisen zowel Qander als Knab naar de ander wijzen als het probleem.

Zijn er meer mensen die vergelijkbare problemen hebben (gehad) of een idee hebben welke eisen Qander stelt?
Toon eerste bericht Verberg eerste bericht

Reacties (173)

  • Youssef

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

    Kennisbank Reacties: 92
    Allrounder

    Allrounder

    22 augustus 2018, 12:46

    tonk44 schreef:

    Een app kan toch niet goed maken wat er allemaal fout gaat :(



    Ik denk wel dat het een eerste stap kan zijn naar verbetering (of verslechtering de tijd leert het).

    Hoe graag de meeste(ik ook) liever Knab zien samenwerken met ICS omdat deze wat groter en makkelijker is in gebruik, mogen we ICS en Qander niet vergelijken met elkaar.

    ICS is een wereldspeler en Qander alleen in NL.

    Knab kunnen we ook niet vergelijken met een van de drie grootbanken, puur omdat het een heel ander product bied.

    Wat ik wel vind, is dat Knab na al deze problemen en ervaringen met Qander en ook Amex om de tafel moeten gaan om te kijken hoe de verbeteringen gaan komen en dit kan worden omgezet in een beter productaanbod en een verbeterde dienstverlening. De verzekeringen die Qander aanbied is ver beneden de standaard. Zelfs het overwegen om eigen Mastercards/Visa uit te geven of met een partij als Wirecard om de tafel zitten om te kijken hoe of wat.
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    Community Manager Reacties: 491
    Allrounder

    Allrounder

    Expert

    Expert

    22 augustus 2018, 18:32

    Pidi schreef:

    Ik heb ook al herhaaldelijk meegemaakt dat ik een webshop wilde betalen met de creditcard en dat dat niet lukte omdat Qander van mening was dat de transactie dubieus was en de boel botweg blokkeerde. Dan hebben we het dus gewoon over bijvoorbeeld een betaling aan Coolblue.
    Hoogst irritant.


    Dat is, begrijpelijk, heel vervelend. Qander geeft herhaaldelijk bij ons aan dat zij graag de klachten ook direct ontvangen. Goed dat je het hier laat weten, Qander krijgt dat vanuit ons ook mee, maar schroom absoluut niet om ook met hun contact op te nemen.

    Het probleem dat je omschrijft zou best wel eens te maken kunnen hebben met hun Verified by Visa toepassing. Deze gaat op de schop naar de nieuwste standaard. Ik verwacht dat zodra dat beschikbaar is je online winkelervaring zal verbeteren. Ik heb geen lanceer-datum, maar ik weet wel dat zij er bijna klaar voor zijn.


    Youssef schreef:

    Hoe graag de meeste(ik ook) liever Knab zien samenwerken met ICS omdat deze wat groter en makkelijker is in gebruik, mogen we ICS en Qander niet vergelijken met elkaar...
    ...Wat ik wel vind, is dat Knab na al deze problemen en ervaringen met Qander en ook Amex om de tafel moeten gaan om te kijken hoe de verbeteringen gaan komen en dit kan worden omgezet in een beter productaanbod en een verbeterde dienstverlening. De verzekeringen die Qander aanbied is ver beneden de standaard. Zelfs het overwegen om eigen Mastercards/Visa uit te geven of met een partij als Wirecard om de tafel zitten om te kijken hoe of wat.



    Pidi schreef:

    Gewoon over naar ICS a.u.b.



    Leverancier zijn van een creditcard is specialistisch werk. Als Knab kunnen wij dat niet zomaar zelf doen, daarom hebben we ook voor dit onderdeel partners. Voor de creditcard zijn dat Qander en American Express. Daar worden afspraken mee gemaakt, en zij ontvangen van ons feedback die wij vanuit alle windstreken krijgen (en ja...ze lezen ook gezellig mee hier op de Knab Community). We zitten geregeld met ze om tafel. Mede daarom komt Qander ook met veranderingen. We kunnen niet alleen een app verwachten, maar dus ook de verbetering in Verified by Visa en een heet hangijzer hier in dit topic; de chargecard gaat komen. Ik heb er vertrouwen in dat we ook met Qander in de toekomst verbeteringen zien. :)

    En als laatste dan nog maar even een luchtige meme ;)



    Groet, David
    Community Manager
  • Youssef

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

    Kennisbank Reacties: 92
    Allrounder

    Allrounder

    22 augustus 2018, 18:41

    Hi David,

    Wat houd een chargecard in dit geval in?

    Dat de Qander kaarten worden afgemeld bij BKR en je net als bij ICS/Amex de rekening maandelijks in een keer aflost?
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    Community Manager Reacties: 491
    Allrounder

    Allrounder

    Expert

    Expert

    22 augustus 2018, 19:25

    Hi Youssef,
    Youssef schreef:

    Wat houd een chargecard in dit geval in?

    Dat de Qander kaarten worden afgemeld bij BKR en je net als bij ICS/Amex de rekening maandelijks in een keer aflost?



    Het betekent dat er een mogelijkheid ontstaat om een chargecard aan te vragen waarbij de kredietmogelijkheid wordt uitgesloten (dus ook geen BKR aanmelding meer). Dan heb je in de basis dezelfde kaart als ICS en AmEx kaarten, hoewel een ICS kaart voor zo ver ik weet ook een kredietfaciliteit (met BKR aanmelding) kan bevatten als je dat aanvraagt.

    Hoe het uitgerold wordt is nog niet duidelijk. Ik verwacht dat nieuwe aanvragen automatisch een chargecard zullen zijn, maar dat de omzetting van al bestaande kaarthouders van credit naar charge op verzoek van de kaarthouder zal verlopen. Dat is mijn verwachting, maar die informatie krijgen we nog van Qander wanneer we dichterbij dat moment komen dat het mogelijk gaat worden. :)

    Groet, David
    Community Manager
  • Wallace78

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Wallace78 heeft ontvangen van andere leden.

    Hoekbank Reacties: 38

    26 augustus 2018, 15:35

    ..ahw dit verhaal van mij krijgt dit weekend nog een staartje..ik heb geen rekeningoverzicht gekregen terwijl deze de 18e normaal klaarstonden en nu kreeg ik ook nog iets nieuws in mijn overzicht dat "achterstandsrente" heet vanaf de 24ste met een totaal van 0.03 cent. Maandag maar weer eens bellen..ze zijn helaas niet in het weekend te bereiken..
  • Wallace78

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Wallace78 heeft ontvangen van andere leden.

    Hoekbank Reacties: 38

    28 augustus 2018, 03:48

    Mijn rekeningoverzicht van de 24ste kwam vannacht (de 28ste) binnen. Het bedrag dat ik moest betalen had ik vrijdag voor het grootste deel al over gemaakt, echter is nog niet verwerkt nu in mijn totaaloverzicht. Er staat valutadatum 27 augustus op de afschriften van Knab. Toen ik het bedrag via iDeal overmaakte zag ik in beeld dat dit max. 5 dagen kan duren!! voordat dit bij Qander op het afschrift staat. Wat ik dus verwacht is dat dit gelijk wordt verwerkt wanneer ik de rekeningen moet betalen, zoals het bij alle iDeal betalingen gebeurt, maar nee dit is dus niet het geval. Zie ik het volgende op de site staan:



    Ergens anders op de site kom ik dit tegen:



    ..en op mijn afschrift kom ik dit tegen:



    Er worden dus verschillende "dagen" gehanteerd:

    - de verwachtingstijd vanuit de klant van een iDeal betaling van het openstaande saldo
    - de tijd die wordt aangegeven wanneer je de iDeal betaling doet
    - 2 (verschillende) tijden op de website (zijn dit werkdagen of gewoon alle dagen?)
    - de tijd op het rekeningafschrift om te betalen

    Ik ben van mening dat mensen hierdoor erg in de war kunnen raken. Ook komt het rekeningafschrift 4 dagen na de 24ste binnen.

    Ik zou hier graag wat meer duidelijkheid in willen hebben. Hoeveel dagen zijn het nu precies en welke (wettelijke) betalingstermijn hanteerd Qander? Praten ze steeds over werkdagen? In het weekend is er immers geen betalingsverkeer via Qander. Ik vraag mij ook af waarom Qander 10 dagen hanteert voor de betaling terwijl bijna alle bedrijven 14 dagen (soms wel 30 dagen) de tijd geven om te betalen en de betaling in orde te krijgen. Ik hoop dat iemand mij dit kan verduidelijken.
  • Wallace78

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Wallace78 heeft ontvangen van andere leden.

    Hoekbank Reacties: 38

    28 augustus 2018, 16:14

    Vandaag weer gebeld. Het overzicht had waarschijnlijk vertraging opgelopen. Wanneer je een betaling doet staat het (vanaf de valutadatum) in max. 5 werkdagen in het overzicht. Via iDeal betalingen doen moeten ook verwerkt worden daarom duurt dit wat langer. Meestal merken ze dat 3 werkdagen duurt voordat je geholpen wordt. Uitstekend geholpen door een vrouw daar. Wanneer ik het overzicht nogmaals later krijg moet ik nogmaals bellen om dit door te geven. Dus bij deze..
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    Community Manager Reacties: 491
    Allrounder

    Allrounder

    Expert

    Expert

    30 augustus 2018, 14:04

    Hoi Wallace78,
    Bedankt voor de toevoeging. :)

    Wij hebben natuurlijk ook met Qander geschakeld om te achterhalen hoe het nou zit met al die tijden, en wat je aangeeft klopt met wat wij hebben gehoord.

    Zichtbaarheid betaling online na aflossing
    Qander geeft aan dat gemiddeld een betaling zichtbaar is binnen 3 werkdagen met een maximum uitloop naar 5 werkdagen.

    Hoe zit dat dan? Wanneer je een betaling doet voor het aflossen van de creditcard schuld dan is de maximale verwerking van de transactie 2 werkdagen. Het is wel belangrijk dat een correct betalingskenmerk wordt meegegeven om hier aan te kunnen voldoen (in geval van iDEAL zal dat denk ik meestal wel goed gaan). Qander heeft te maken met een nachtverwerking. Hierdoor komt de transactie dus +1 dag in het overzicht online. Zo kom je dus op 3 dagen uit dat de transactie zichtbaar wordt, met een uitloop van 2 dagen wanneer het kenmerk niet (goed) meegestuurd wordt.

    Qander heeft aangegeven dit beter te vermelden op de website én dat een verwerking van 7 of 10 dagen niet van toepassing zijn.

    Betalen binnen 10 dagen
    Wanneer er een betaalverzoek komt vraagt Qander je om het bedrag binnen 10 dagen te betalen. Bij Qander hebben ze gekozen om je te vragen het bedrag binnen 10 dagen te betalen omdat ze willen voorkomen dat er een negatieve BKR-registratie ontstaat. Zo kunnen ze tijdig alles verwerken en dat is dus de reden dat het niet (wat logischer lijkt) 14 dagen is.

    Groet, David
    Community Manager
  • Jeffrey87

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeffrey87 heeft ontvangen van andere leden.

    3-zits Reacties: 23
    Allrounder

    Allrounder

    30 augustus 2018, 14:11

    @David, waarom zie ik een betaling pas 3-5 dagen nadat ik deze heb gedaan met mijn creditcard bij een winkelier? Dit is erg vervelend, ik wil graag meteen zien dat ik een betaling heb gedaan. Met name tijdens vakanties is dit erg handig, aangezien ik dan controle wil hebben over mijn betalingen. Bij de concurrenten (ICS Cards) kan dit wel!
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    Community Manager Reacties: 491
    Allrounder

    Allrounder

    Expert

    Expert

    4 september 2018, 12:25

    Hoi Jeffrey87,
    Jeffrey87 schreef:

    @David, waarom zie ik een betaling pas 3-5 dagen nadat ik deze heb gedaan met mijn creditcard bij een winkelier? Dit is erg vervelend, ik wil graag meteen zien dat ik een betaling heb gedaan. Met name tijdens vakanties is dit erg handig, aangezien ik dan controle wil hebben over mijn betalingen. Bij de concurrenten (ICS Cards) kan dit wel!



    Ik heb even met Qander ge-ping-pongd over je vraag vandaar dat het even wat langer duurde voordat ik met een antwoord terug kon komen.

    Qander toont in de online omgeving alleen de transacties die definitief verwerkt zijn. Wanneer je een transactie doet met een creditcard dan wordt deze betaling gereserveerd, maar is nog niet bevestigd. De bevestiging hangt af van de doorlooptijd van winkelier tot Qander. Er zitten daar verschillende partijen tussen (zoals de leverancier van het betaalsysteem van de winkelier maar ook Visa zelf). De gereserveerde betaling wordt al wel in mindering gebracht op je bestedingsruimte met de kaart. Zo'n verwerking kan 3-5 werkdagen in beslag nemen, vandaar dat het zo lang kan duren voordat je de definitieve transactie in je omgeving ziet staan.

    Op dit moment is Qander aan het onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om dit aan te passen en meer inzichtelijk te maken. Ik begrijp heel goed dat het toch wel heel erg fijn is om de transactie te zien, ook al is het een reservering, om het overzicht te behouden. Hopelijk kunnen ze daar in de toekomst mooie aanpassingen in maken. :)

    Groet, David
    Community Manager
  • Mrs.Sparrow

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Mrs.Sparrow heeft ontvangen van andere leden.

    2-zits Reacties: 1

    5 september 2018, 13:38

    Ben erg teleurgesteld over de uitgeklede Visacard die zgn gratis bij je knabrekening hoort. Het protocol bij fraude tgv diefstal, internetcriminaliteit, etc. is zeer onduidelijk. Na een halfuur klantenservice bij Quander heeft niemand me dat kunnen uitleggen. De aankoopverzekering bestaat, maar alleen als je die voor €14,75 per jaar bijkoopt. Alle bewijslast ligt bij de klant, zowel bij fraude als andere claims. En dan die debetrente van 14%! Gewoon elke maand, koersopslag bij betalen in andere valuta dan €: 2%! Mensen, let op de kleine lettertjes en lees die voorwaarden goed voor je tekent. Ik zie er meteen vanaf.
    Liever een Mastercard direct bij ICS, en nooit meer via een bank waar de kosten misschien (iets) lager zijn, maar de voorwaarden veel slechter, ook qua debetrente.
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    Community Manager Reacties: 491
    Allrounder

    Allrounder

    Expert

    Expert

    6 september 2018, 18:25

    Hoi Mrs.Sparrow,
    Bedankt dat je dit met ons gedeeld hebt, jammer dat je daardoor hebt afgezien van de creditcard en dat we je hebben moeten teleurstellen. Ik heb natuurlijk met de collega’s van Qander gesproken om te kijken of ik je sowieso alsnog wat duidelijkheid kan verschaffen met een aantal zaken waaronder ook dat diefstal scenario.


    Fraude, diefstal en internetcriminaliteit
    Mrs.Sparrow schreef:

    Ben erg teleurgesteld over de uitgeklede Visacard die zgn gratis bij je knabrekening hoort. Het protocol bij fraude tgv diefstal, internetcriminaliteit, etc. is zeer onduidelijk. Na een halfuur klantenservice bij Quander heeft niemand me dat kunnen uitleggen.

    Alle bewijslast ligt bij de klant, zowel bij fraude als andere claims.


    Je kunt, wanneer je kaart gestolen is, 24 uur per dag bij Qander terecht. De kaart wordt dan direct geblokkeerd en er wordt dan een nieuwe creditcard voor je aangemaakt. Er zal ook gevraagd worden om aangifte te doen van diefstal bij de politie.

    Wanneer je fraude ontdekt of vermoed dat er fraude is gepleegd met je kaart, meld dit dan direct bij Qander. Je creditcard wordt dan uit voorzorg geblokkeerd en er start direct een onderzoek. In het merendeel van de gevallen wordt je alleen gevraagd een fraudeverklaring in te vullen en wordt de rest voor je afgehandeld.

    De belangrijkste vorm van fraude en internetcriminaliteit voor de creditcard is phishing. Als er een phishing-mail in omloop is dan kun je die informatie terugvinden op de website van Qander en je online creditcard omgeving.

    Het is erg jammer dat dit niet duidelijk is overgekomen. Qander verwacht van de creditcard collega’s dat ze deze vragen kunnen beantwoorden, we hebben het nu besproken, maar ze zouden ook graag nog in jouw case willen duiken dus schroom niet om dit ook nog met Qander te bespreken.


    Aankoopverzekering
    Mrs.Sparrow schreef:

    De aankoopverzekering bestaat, maar alleen als je die voor €14,75 per jaar bijkoopt.


    Bij de Knab Visa Card zit een aankoopverzekering, deze hoef je dus niet voor €14,75 per jaar bij te kopen. Bijna al je aankopen met de Knab Visa Card zijn 90 dagen in Nederland verzekerd tegen verlies, diefstal en beschadiging. Gratis.


    Debetrente
    Mrs.Sparrow schreef:

    En dan die debetrente van 14%! Gewoon elke maand,...


    De debetrente van 14% is alleen van toepassing wanneer je in de maand niet je hele creditcard afbetaalt, de zogenoemde ‘full balance’. Uitzondering daarop is wanneer je uit een geldautomaat een contant bedrag opneemt, deze is direct rentedragend.


    Koersopslag
    Mrs.Sparrow schreef:

    ...koersopslag bij betalen in andere valuta dan €: 2%!


    De koersopslag voor transacties met een buitenlandse valuta is voor de creditcard op dit moment 1,8%.

    Hopelijk heb ik het een en ander recht kunnen zetten, of bevestigen. Het is in ieder geval goed om je iets meer duidelijkheid te kunnen geven. Nogmaals, zie je mogelijkheid om bij de Qander collega's aan de bel te trekken, doe dit vooral. Als er iets niet helemaal goed gaat dan willen ze er graag van leren! :)

    Groet, David
    Community Manager
  • Jeffrey87

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeffrey87 heeft ontvangen van andere leden.

    3-zits Reacties: 23
    Allrounder

    Allrounder

    19 september 2018, 13:54

    De vermelding staat al in de persoonlijke Qander omgeving, maar helaas is de app nog niet te vinden in de Play Store :(

  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    Community Manager Reacties: 491
    Allrounder

    Allrounder

    Expert

    Expert

    19 september 2018, 14:08

    Jeffrey87 schreef:

    De vermelding staat al in de persoonlijke Qander omgeving, maar helaas is de app nog niet te vinden in de Play Store :(



    Maar, ondanks dat...goed nieuws! Toch? De app is er bijna! De pagina is duidelijk iets te enthousiast gepubliceerd...maar dat neemt niet weg dat we aan de vooravond van de Qander-app staan! Hoera!

    Groet, David
    Community Manager
  • Jeffrey87

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeffrey87 heeft ontvangen van andere leden.

    3-zits Reacties: 23
    Allrounder

    Allrounder

    19 september 2018, 14:37

    David schreef:


    Maar, ondanks dat...goed nieuws! Toch? De app is er bijna! De pagina is duidelijk iets te enthousiast gepubliceerd...maar dat neemt niet weg dat we aan de vooravond van de Qander-app staan! Hoera!



    Zeker, ik vind dat zeker goed nieuws!
  • Youssef

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

    Kennisbank Reacties: 92
    Allrounder

    Allrounder

    26 september 2018, 20:55

    Als het goed is zal Qander binnen enkele weken een oplossing hebben voor het onnodig registreren van een BKR limiet (wat je leencapaciteit omlaag haalt). Er is een verified by Visa wat beter beveiligd is, en er komt een app. Eindelijk dan goed nieuws van Qander, een mooie eerste stap.

    Als Qander nou ook nog eens een aflever garantie gaat aanbieden en een reisverzekering, dan worden ze toch wel heel interessant voor de meeste klanten denk ik.
  • Wallace78

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Wallace78 heeft ontvangen van andere leden.

    Hoekbank Reacties: 38

    30 september 2018, 08:13

    De app heb ik nu binnen op de Android en geïnstalleerd. Beetje hetzelfde als op internet met je mobiel. Alleen de inlogwijze verschilt enigszins (met Touch ID of cijfercode). Verder zie ik geen verschil met de webversie. Maar ok..hij is er iig.
  • Walter

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Walter heeft ontvangen van andere leden.

    Kennisbank Reacties: 174
    Allrounder

    Allrounder

    30 oktober 2018, 11:25

    Youssef schreef:

    Als Qander nou ook nog eens een aflever garantie gaat aanbieden



    Wanneer je de Visa card aan een PayPal account knoopt en online betaalt via PayPal, heb je de aflevergarantie ook afgedekt.
  • Youssef

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

    Kennisbank Reacties: 92
    Allrounder

    Allrounder

    7 november 2018, 21:05

    Sinds kort bied Qander de Miles & More Creditcard aan. https://www.miles-and-more-creditcard.nl

    Het aanbod zijn 2 kaarten, waarbij je een "normale" kaart hebt of een gouden kaart met langere aankoopverzekering en aanvullende reisverzekering.

    Voelt Knab er iets voor om in hun huidige Knab Visa Card de reisverzekering toe te voegen, dan wel een 2e kaart voor 2eu per maand extra (of gratis bij het premium pakket) met een aankoopverzekering van 1 jaar en een aanvullende reisverzekering.

    De huidige voordelen van de Knab Card zijn eerlijk gezegd vrij beperkt(en ik denk dat meerdere dit delen).
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    Community Manager Reacties: 491
    Allrounder

    Allrounder

    Expert

    Expert

    8 november 2018, 09:46

    Hoi Youssef,

    Youssef schreef:

    Sinds kort bied Qander de Miles & More Creditcard aan. https://www.miles-and-more-creditcard.nl

    Het aanbod zijn 2 kaarten, waarbij je een "normale" kaart hebt of een gouden kaart met langere aankoopverzekering en aanvullende reisverzekering.

    Voelt Knab er iets voor om in hun huidige Knab Visa Card de reisverzekering toe te voegen, dan wel een 2e kaart voor 2eu per maand extra (of gratis bij het premium pakket) met een aankoopverzekering van 1 jaar en een aanvullende reisverzekering.



    De Knab Visa Card is een kaart die een gratis uitbreiding is van je Knab pakket, je betaalt dus niets extra hiervoor. Ook kun je een 2de kaart, de partner card, gratis toevoegen. Ik denk dat dit wel een essentieel punt is om rekening mee te houden. De Miles en More Creditcard is natuurlijk een mooi product voor mensen die veel reizen en ook gebruik maken van de maatschappijen van de Lufthansa groep. Niet voor iedereen zullen de kosten van zo'n kaart opwegen tegen de voordelen. Vergeet niet dat onze kaart een gratis kosteloos is en dat we daarom ook niet alle toeters en bellen kunnen aanbieden die je bij een andere betaalde kaart wel zou kunnen krijgen.

    Youssef schreef:

    De huidige voordelen van de Knab Card zijn eerlijk gezegd vrij beperkt(en ik denk dat meerdere dit delen).



    Je moet natuurlijk altijd een product kiezen dat bij je past. Omdat iets gratis is betekend dit niet altijd dat dit ook het best passende product voor je is. Dit is het product wat wij je gratis kunnen aanbieden. Nogmaals, het is een gratis toevoeging op je pakket. Ongeacht of je de creditcard neemt of niet, de kosten van je pakket veranderen ook niet. De vraag is dus eigenlijk of je bereid bent meer te betalen voor een uitgebreidere service. De kaart die je via ons ontvangt is dus een uitbreiding van €0,- op je pakket en ik ben daarom ook wel benieuwd of er interesse is in een uitbreiding van het aanbod tegen extra kosten voor meer dienstverlening op de Knab Visa Card, en natuurlijk wat voor (geld) waarde iedereen toekent aan welk onderdeeltje (bijv. reisverzekering, uitbreiding aan aankoopverzekering, e.d.).

    Groet, David
    Community Manager
  • Youssef

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

    Kennisbank Reacties: 92
    Allrounder

    Allrounder

    9 november 2018, 09:53

    David schreef:

    Hoi Youssef,

    Youssef schreef:

    Sinds kort bied Qander de Miles & More Creditcard aan. https://www.miles-and-more-creditcard.nl

    Het aanbod zijn 2 kaarten, waarbij je een "normale" kaart hebt of een gouden kaart met langere aankoopverzekering en aanvullende reisverzekering.

    Voelt Knab er iets voor om in hun huidige Knab Visa Card de reisverzekering toe te voegen, dan wel een 2e kaart voor 2eu per maand extra (of gratis bij het premium pakket) met een aankoopverzekering van 1 jaar en een aanvullende reisverzekering.



    De Knab Visa Card is een kaart die een gratis uitbreiding is van je Knab pakket, je betaalt dus niets extra hiervoor. Ook kun je een 2de kaart, de partner card, gratis toevoegen. Ik denk dat dit wel een essentieel punt is om rekening mee te houden. De Miles en More Creditcard is natuurlijk een mooi product voor mensen die veel reizen en ook gebruik maken van de maatschappijen van de Lufthansa groep. Niet voor iedereen zullen de kosten van zo'n kaart opwegen tegen de voordelen. Vergeet niet dat onze kaart een gratis kosteloos is en dat we daarom ook niet alle toeters en bellen kunnen aanbieden die je bij een andere betaalde kaart wel zou kunnen krijgen.

    Youssef schreef:

    De huidige voordelen van de Knab Card zijn eerlijk gezegd vrij beperkt(en ik denk dat meerdere dit delen).



    Je moet natuurlijk altijd een product kiezen dat bij je past. Omdat iets gratis is betekend dit niet altijd dat dit ook het best passende product voor je is. Dit is het product wat wij je gratis kunnen aanbieden. Nogmaals, het is een gratis toevoeging op je pakket. Ongeacht of je de creditcard neemt of niet, de kosten van je pakket veranderen ook niet. De vraag is dus eigenlijk of je bereid bent meer te betalen voor een uitgebreidere service. De kaart die je via ons ontvangt is dus een uitbreiding van €0,- op je pakket en ik ben daarom ook wel benieuwd of er interesse is in een uitbreiding van het aanbod tegen extra kosten voor meer dienstverlening op de Knab Visa Card, en natuurlijk wat voor (geld) waarde iedereen toekent aan welk onderdeeltje (bijv. reisverzekering, uitbreiding aan aankoopverzekering, e.d.).

    Groet, David



    Hi David,

    Dank voor je reactie!

    Is de prijs van de Creditcard niet opgenomen(of voor een deel) in de pakketkosten van Knab?

    Ik deel de mening dat je een kaart kiest die bij je wensen past. Maar ik vind wel dat het een idee is (en fijner) als Knab met een betere kaart komt (tegen een meerprijs).

    De Knab Visa Card doet natuurlijk gewoon wat het moet doen (ik heb m als reserve) .

    Op de vraag of klanten bereid zijn extra te betalen voor een ruimere kaart is een brede vraag denk ik, dit hangt af van wat de kaartvoordelen zijn en hoeveel je bij moet betalen.
  • tonk44

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

    Werkbank Reacties: 500
    Allrounder

    Allrounder

    9 november 2018, 11:16

    Youssef schreef:

    David schreef:

    Hoi Youssef,

    Youssef schreef:

    Sinds kort bied Qander de Miles & More Creditcard aan. https://www.miles-and-more-creditcard.nl

    Het aanbod zijn 2 kaarten, waarbij je een "normale" kaart hebt of een gouden kaart met langere aankoopverzekering en aanvullende reisverzekering.

    Voelt Knab er iets voor om in hun huidige Knab Visa Card de reisverzekering toe te voegen, dan wel een 2e kaart voor 2eu per maand extra (of gratis bij het premium pakket) met een aankoopverzekering van 1 jaar en een aanvullende reisverzekering.



    De Knab Visa Card is een kaart die een gratis uitbreiding is van je Knab pakket, je betaalt dus niets extra hiervoor. Ook kun je een 2de kaart, de partner card, gratis toevoegen. Ik denk dat dit wel een essentieel punt is om rekening mee te houden. De Miles en More Creditcard is natuurlijk een mooi product voor mensen die veel reizen en ook gebruik maken van de maatschappijen van de Lufthansa groep. Niet voor iedereen zullen de kosten van zo'n kaart opwegen tegen de voordelen. Vergeet niet dat onze kaart een gratis kosteloos is en dat we daarom ook niet alle toeters en bellen kunnen aanbieden die je bij een andere betaalde kaart wel zou kunnen krijgen.

    Youssef schreef:

    De huidige voordelen van de Knab Card zijn eerlijk gezegd vrij beperkt(en ik denk dat meerdere dit delen).



    Je moet natuurlijk altijd een product kiezen dat bij je past. Omdat iets gratis is betekend dit niet altijd dat dit ook het best passende product voor je is. Dit is het product wat wij je gratis kunnen aanbieden. Nogmaals, het is een gratis toevoeging op je pakket. Ongeacht of je de creditcard neemt of niet, de kosten van je pakket veranderen ook niet. De vraag is dus eigenlijk of je bereid bent meer te betalen voor een uitgebreidere service. De kaart die je via ons ontvangt is dus een uitbreiding van €0,- op je pakket en ik ben daarom ook wel benieuwd of er interesse is in een uitbreiding van het aanbod tegen extra kosten voor meer dienstverlening op de Knab Visa Card, en natuurlijk wat voor (geld) waarde iedereen toekent aan welk onderdeeltje (bijv. reisverzekering, uitbreiding aan aankoopverzekering, e.d.).

    Groet, David



    Hi David,

    Dank voor je reactie!

    Is de prijs van de Creditcard niet opgenomen(of voor een deel) in de pakketkosten van Knab?

    Ik deel de mening dat je een kaart kiest die bij je wensen past. Maar ik vind wel dat het een idee is (en fijner) als Knab met een betere kaart komt (tegen een meerprijs).

    De Knab Visa Card doet natuurlijk gewoon wat het moet doen (ik heb m als reserve) .

    Op de vraag of klanten bereid zijn extra te betalen voor een ruimere kaart is een brede vraag denk ik, dit hangt af van wat de kaartvoordelen zijn en hoeveel je bij moet betalen.


    Wat te denken over de magere service van Qander in vergelijk met bv ICS ?
    m.vr.gr. Ton
  • David

    Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

    Community Manager Reacties: 491
    Allrounder

    Allrounder

    Expert

    Expert

    9 november 2018, 15:29

    Youssef schreef:

    Op de vraag of klanten bereid zijn extra te betalen voor een ruimere kaart is een brede vraag denk ik, dit hangt af van wat de kaartvoordelen zijn en hoeveel je bij moet betalen.



    Ik hoor graag wat iedereen schappelijk vindt voor welke dienst. Misschien kunnen we op basis daarvan een nieuw plan maken om de diensten uit te breiden.

    Bijv. een reisverzekering op de creditcard vind ik €x,- waard. Ben benieuwd op wat voor prijs je dan uit zou komen voor een uitgebreider pakket. Of we dat mogelijk kunnen maken is natuurlijk een tweede, maar wie weet kan dat wel. :)

    Groet, David
    Community Manager

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie