Bug in iOS app met overboekingen tussen eigen rekeningen

Jeffrey87 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeffrey87 heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 24
Allrounder

Allrounder

8 maart 2018, 10:40

Hoi,

Ik ervaar met enige regelmaat het probleem dat ik er niet in slaag om een bedrag over te boeken tussen mijn eigen rekeningen via de iOS app.

Ik krijg dan een melding (de exacte melding weet ik niet meer precies) dat ik niet mag overboeken vanaf de betreffende rekening naar een externe rekening, terwijl hier eigenlijk geen sprake van is, aangezien beide rekeningen gewoon onderling van mij zijn.

De app afsluiten en opnieuw starten maakt op dat moment geen verschil, en het enige wat ik op dat moment kan doen is een aantal minuten (of soms uren) wachten, en het dan nogmaals proberen, dan lukt het ineens wel.

Is dit probleem bekend bij jullie?

Groet,

Jeffrey
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Back-up Reacties: 542
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

8 maart 2018, 13:28

Hoi Jeffrey87,
    Jeffrey87 schreef:

Ik ervaar met enige regelmaat het probleem dat ik er niet in slaag om een bedrag over te boeken tussen mijn eigen rekeningen via de iOS app

Is dit probleem bekend bij jullie?

Dit is niet bekend bij ons. Dat klinkt wel heel vreemd. Zou je ons van meer informatie kunnen voorzien?

• Merk toestel:
    • Type:
    • OS van toestel:
    • Versie Knab app:
    • Datum en tijd van issue(s):
    • ...en of je probeert over te maken naar rekeningen binnen één portfolio of tussen verschillende eigen portfolios (bijv. van persoonlijk naar gezamenlijk of zakelijk) en tussen betaalrekeningen of betaal- en spaarrekeningen:

Met deze informatie kan ik de ontwikkelaars gerichter laten kijken naar de oorzaak.
    Mocht je de informatie te specifiek vinden, dan kun je het ook altijd mailen naar service@knab.nl of ons een chat-bericht sturen in de Knab app.

Als andere mensen dit issue ervaren, dan horen we dat natuurlijk ook graag.

Groet, David
    Community Back-up
  • Jeffrey87 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jeffrey87 heeft ontvangen van andere leden.

Allrounder

Allrounder

12 maart 2018, 15:00

Hoi David,

Het probleem speelt niet altijd, maar zodra het weer speelt, zal ik dit aan jullie melden.

Groet,

Jeffrey
  • David

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

12 maart 2018, 15:06

Jeffrey87 schreef:

Het probleem speelt niet altijd, maar zodra het weer speelt, zal ik dit aan jullie melden.

Thanks, Jeffrey! :)

Groet, David
    Community Back-up
  • Jeffrey87 Auteur

Allrounder

Allrounder

22 maart 2018, 13:13

Het probleem heeft zich recentelijk niet meer voorgedaan, dus ik beschouw het voor nu even een non-issue.
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1081
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

22 maart 2018, 13:39

Jeffrey87 schreef:

Het probleem heeft zich recentelijk niet meer voorgedaan, dus ik beschouw het voor nu even een non-issue.

Dankje voor je berichtje Jeffrey!
    Webcare Moderator bij Knab
  • Jeffrey87 Auteur

Allrounder

Allrounder

27 maart 2018, 15:01

Ik heb het probleem zojuist dus weer ervaren, en dit ook gemeld via jullie chat.
    Ik kreeg daar te horen dat ik mijn toestel moet updaten, en dat het daarna opgelost zou moeten zijn.

Daar twijfel ik een beetje over, want dit lijkt toch echt op een functioneel probleem binnen de app, en niet zo zeer in het OS van mijn telefoon.

Merk toestel: Apple
    Type: iPhone X
    OS van toestel: iOS 11.3 (Public Beta)
    Versie Knab app: 3.3.0
    Datum en tijd van issue(s): 27 maart 2018 @ 14:40
    Ik probeer over te boeken van mijn privé spaarrekening naar mijn privé betaalrekening in hetzelfde portfolio.
  • David

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

29 maart 2018, 15:35

Mijn collega heeft het bericht ontvangen. Bedankt voor het doorgeven van de details. We gaan er achter de schermen mee aan de slag. Hopelijk kom je het in de toekomst niet meer tegen.

Groet, David
    Community Back-up
  • oohh

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten oohh heeft ontvangen van andere leden.

Kennisbank Reacties: 121
    Allrounder

Allrounder

9 april 2018, 21:32

Kan dit niet met iOS 11.3 te maken hebben? Volgens mij ervaar ik dit ook sinds ik op iOS 11.3 zit. Ik heb er in ieder geval al een week last van. Van het weekend kreeg ik telkens een foutmelding, maar nu krijg ik geen foutmelding en wordt het alleen niet overgemaakt.
  • David

Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

10 april 2018, 08:36

Bedankt voor het doorgeven oohh! Ik ga nog een keer mijn collega aan het jasje trekken!

Groet, David
    Community Back-up
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1081
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

5 juni 2018, 14:37

Hi All, als het goed is zou dit probleem nu met de nieuwe updates van de App ook niet meer moeten voor komen! :)
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie