Automatische betaalopdracht per 4 weken

TimV Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten TimV heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

19 maart 2019, 00:06

Hallo,

Ik vroeg me af of het ook mogelijk is om een automatische betaalopdracht in te stellen die elke 4 weken wordt verstuurd. Ik krijg namelijk per 4 weken betaald, en dit zou makkelijker zijn om elke 4 weken automatisch iets op m'n spaarrekening te laten zetten.

Alvast bedankt!
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1081
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

20 maart 2019, 11:10

TimV schreef:

Hallo,

Ik vroeg me af of het ook mogelijk is om een automatische betaalopdracht in te stellen die elke 4 weken wordt verstuurd. Ik krijg namelijk per 4 weken betaald, en dit zou makkelijker zijn om elke 4 weken automatisch iets op m'n spaarrekening te laten zetten.

Alvast bedankt!

Hi Tim,

Bedankt voor je bericht. Je kunt hiervoor een periodieke overboeking instellen, daar hebben we de volgende frequenties: dagelijks, wekelijks, maandelijks, elk kwartaal, halfjaarlijks en jaarlijks.

Vanuit de App kies je voor: overboeken en bij uitvoeren klik je op het kalender icoontje. Daar kies je de datum bijv. 20 maart > daaronder kies je voor de frequentie > maandelijks.

Als je geen vaste datum hebt en echt specifiek 4 weken wilt instellen, dan kan dat helaas niet. Ik noteer het wel als suggestie.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • Marco90

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Marco90 heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 33
    Allrounder

Allrounder

20 maart 2019, 23:37

Bij een vierwekelijkse verloning werkt een vaste datum niet, die verschuift vrijwel continu. Bij maandverloning kan het uiteraard wel op jouw manier ; )

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie