Alweer een storing - 27-12-2017

tonk44 Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 529
Allrounder

Allrounder

27 december 2017, 10:17

En dit voor een 100% internetbank :(
m.vr.gr. Ton
  • Youssef

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Youssef heeft ontvangen van andere leden.

Hoekbank Reacties: 115
    Allrounder

Allrounder

27 december 2017, 11:49

tonk44 schreef:

Meerdere banken hadden hier last van vanochtend waaronder de ABN, ING en de Volksbank(alle merken hiervan)
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

27 december 2017, 11:50

Youssef schreef:

tonk44 schreef:

Meerdere banken hadden hier last van vanochtend waaronder de ABN, ING en de Volksbank(alle merken hiervan)

Ja en? Dit is tot een voorspelbare drukte ! Waarom geen voorzorgmaatregelen ?
    m.vr.gr. Ton
  • Amerstudio

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Amerstudio heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

27 december 2017, 17:09

Ach, een storinkje? Is toch zo erg niet? Het is veel vervelender als je naar een bankkantoor gaat om te storten en die machine is voor de zoveelste keer stuk. Bij een internetstoring kun je lang niet altijd de bank de schuld geven, er zitten nog zoveel schakels vóór.
    Nee hoor, ik verwijt KNAB niets, ze hebben het ondanks alles dezelfde werkdag opgelost. Voor het einde van mijn werkdag zijn alle bankzaken weer geregeld. Chapeau!
  • Maurice

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Maurice heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 14

27 december 2017, 19:24

De storing heeft een half uurtje geduurd, dus het valt allemaal wel mee.
  • Milian

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Milian heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 5

28 december 2017, 11:43

Maar ik miste een Twitter-melding. Nu logde ik steeds in waarna er een melding verscheen dat ik het op een later tijdstip nog eens moest proberen. Dit hoort op het startscherm te staan.
    Graag (langere) storingen ook via Twitter (en email) communiceren.
    Ook de App bleef hangen.
  • Amerstudio

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Amerstudio heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 2

28 december 2017, 14:58

Het was inderdaad maar kort; weet je nog: niet zo heel lang geleden moest je een maand wachten op je dagafschrift! Dus ja, wat stelt een half uurtje oponthoud dan nog voor? :)
  • tonk44 Auteur

Allrounder

Allrounder

29 december 2017, 09:35

Amerstudio schreef:

Het was inderdaad maar kort; weet je nog: niet zo heel lang geleden moest je een maand wachten op je dagafschrift! Dus ja, wat stelt een half uurtje oponthoud dan nog voor? :)

Herhalen van dezelfde persoonlijke inzichten hebben geen toegevoegd waarde anders dan het omhoog krikken van je aantal reacties.
    m.vr.gr. Ton
  • Maurice

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Maurice heeft ontvangen van andere leden.

3-zits Reacties: 14

29 december 2017, 11:02

tonk44 schreef:

Amerstudio schreef:

Herhalen van dezelfde persoonlijke inzichten hebben geen toegevoegd waarde anders dan het omhoog krikken van je aantal reacties.

Dit heeft dus ook geen functie, aantal reacties vind ik en vele anderen onbelangrijk.

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie