Acceptatie Knab

sfeeer Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten sfeeer heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

30 november 2018, 15:59

Hallo, er zijn sommige betaalproviders die Knab kaarten niet accepteren. Het gaat om een terminal bij een winkel waar we wilde betalen. De Knab pas werkte niet, onze ABN pas wel. Hoe kan dit? Het is toch allemaal Maestro?

Dank,
Gijsbert
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 971
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

3 december 2018, 09:31

sfeeer schreef:

Hallo, er zijn sommige betaalproviders die Knab kaarten niet accepteren. Het gaat om een terminal bij een winkel waar we wilde betalen. De Knab pas werkte niet, onze ABN pas wel. Hoe kan dit? Het is toch allemaal Maestro?

Dank,
    Gijsbert

Goedemorgen Gijsbert,

Dank voor je bericht. Dit zou niet mogen gebeuren. De bankpassen van Knab zijn inderdaad Maestro passen, dus dat betekent dat deze overal geaccepteerd moeten worden waar het Maestro is toegestaan is. Ik kan dus niet verklaren waarom de bankpas niet werkte. Mocht dit nog eens gebeuren, neem dan even contact op met onze servicedesk (020 303 1600). We zijn elke dag tot 22.00 uur bereikbaar. En dan kunnen we op dat moment direct meekijken wat er mis gaat. In dit geval verwacht ik dat er een tijdelijke storing was met het betreffende pinapparaat.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • Math

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Math heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

6 december 2018, 22:08

Ik had dit een tijd geleden in Marokko. Bunq werkte wel en Knab niet.

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie