Aanvraag cc afgewezen omdat we op een schip wonen!!!

Binnenvaart Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Binnenvaart heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 0

11 juli 2018, 20:58

Vandaag heb ik contact gehad, via Quander, met Visa. Om een creditcard aan te vragen. Op hun website worden in eerste instantie persoonlijke gegevens gevraagd. Die vul je in en 10 minuten later krijg je dan bericht of ze jouw aanvraag überhaupt in behandeling nemen. En inderdaad, na 10 minuten een e-mail. Aanvraag afgewezen. Reden 'op basis van door u verstrekte informatie'. Dus, gebeld om meer uitleg. En wat blijkt... Visa kan de aanvraag niet in behandeling nemen omdat wij op een schip wonen!!! Ja dat klopt. Wij zijn ondernemers in de binnenvaart. Wonen aan boord!!! Dat geloof je toch niet!!! Pure discriminatie is dit!!!
  • David

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten David heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager Reacties: 412
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

12 juli 2018, 09:03

Hoi Binnenvaart,
    Binnenvaart schreef:

Vandaag heb ik contact gehad, via Quander...
    ...Aanvraag afgewezen. Reden 'op basis van door u verstrekte informatie'. Dus, gebeld om meer uitleg. En wat blijkt... Visa kan de aanvraag niet in behandeling nemen omdat wij op een schip wonen!!! Ja dat klopt. Wij zijn ondernemers in de binnenvaart. Wonen aan boord!!! Dat geloof je toch niet!!!

Zo te lezen heeft de afwijzing van Qander voor de creditcard veel impact op je gemaakt. Dat is natuurlijk erg vervelend. Helaas hebben wij geen invloed op de acceptatiecriteria die Qander handhaaft, maar we kunnen het wel bespreken met ze.
    Ik stel voor dat je via ons een klacht indient. Doordat wij gegevensscheiding moeten toepassen kan ik via de Knab Community niet bij jouw informatie en kan ik je dus ook niet goed helpen. Om die reden kun je het beste de klacht bij ons indienen door contact met ons op te nemen via bijvoorbeeld de chat in de Knab app of Persoonlijke Bankomgeving, of telefonisch via 020-303 1600. Je kunt ons ook een e-mail sturen, maak hierbij gebruik van het adres dat bij ons geregistreerd staat.

Mijn collega neemt dan je zaak zo snel mogelijk in behandeling. Helaas kan ik niets meer voor je doen via deze weg.

Natuurlijk vind ik het erg vervelend dat het zo loopt, ik hoop dat wij wat voor je kunnen betekenen.

Groet, David
    Community Manager
  • tonk44

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten tonk44 heeft ontvangen van andere leden.

Werkbank Reacties: 484
    Allrounder

Allrounder

12 juli 2018, 18:37

@ binnenvaart: Denkt ICS met Mastercard of Visa daar ook zo over?
    m.vr.gr. Ton

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie