Variable inleg mogelijk met Knab beleggen?

mjonker Auteur

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten mjonker heeft ontvangen van andere leden.

School bank Reacties: 0

24 november 2017, 13:30

Hoi,

Ik ben er benieuwd naar de nieuwe vorm van Knab beleggen, ik heb mij dan ook aangemeld.

Nu vroeg ik mij af of het ook mogelijk was om, bijvoorbeeld naast de periodieke inleg, los in te leggen voor Knab beleggen.
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1095
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

24 november 2017, 21:41

mjonker schreef:

Hoi,

Ik ben er benieuwd naar de nieuwe vorm van Knab beleggen, ik heb mij dan ook aangemeld.

Nu vroeg ik mij af of het ook mogelijk was om, bijvoorbeeld naast de periodieke inleg, los in te leggen voor Knab beleggen.

Hi Mjonker!

Jazeker, dit kan vanaf 10.000 euro eenmalige inleg of periodiek 100 euro per maand. Daarnaast kun je ook altijd nog los inleggen.

Fijn weekend!

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab
  • Iris

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Iris heeft ontvangen van andere leden.

2-zits Reacties: 1

10 april 2019, 13:55

Is het ook mogelijk om een maand minder in te leggen dan 100 euro per maand bij een beleggingsrekening die geopend is voor periodiek ?
    Wat gebeurt er als je een maand overslaat of een maand minder inlegt ? betaal je dan een boete of word er geld van een andere rekening overgeboekt ?
  • PamPam

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Pam heeft ontvangen van andere leden.

Moderator Reacties: 1095
    Allrounder

Allrounder

Expert

Expert

Lezer

Lezer

16 april 2019, 14:14

Iris schreef:

Is het ook mogelijk om een maand minder in te leggen dan 100 euro per maand bij een beleggingsrekening die geopend is voor periodiek ?
    Wat gebeurt er als je een maand overslaat of een maand minder inlegt ? betaal je dan een boete of word er geld van een andere rekening overgeboekt ?

Hi Iris,

Bedankt voor je berichtje. De minimale inleg bij ons is 100 euro per maand. Helaas is het niet mogelijk om een maand over te slaan. Mocht je nog aanvullende vragen hebben kun je het beste even telefonisch contact opnemen via 020 303 1600. De Servicdedesk kan je hierover uitgebreidere informatie geven.

Groet, Pam
    Webcare Moderator bij Knab

Reageren

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Bekijk mobiele versie